איך לגרום לבחורה לרדוף אחריך

התרבות היום נותנת יותר מידי קרדיט ליופי וכסף. כמובן ששני אלו תמיד מועילים והופכים את החיים לקלים יותר, אבל בסוף, שני הדברים שכל הנשים מחפשות זה יציבות ובטחון.

במאמר הזה אנחנו נעזור לך להבין מה אתה צריך לעשות בשביל להיות מחוזר ומבוקש, גם אם אתה לא הבחור הכי עשיר ויפה בחבורה. ובכל זאת תוכל לשים לב שכל מה שנכתוב כאן יוכל להיות מקושר בצורה ישירה או עקיפה לתחושת היציבות והבטחון של האישה.

מה צריך לעשות כדי לגרום לבחורה לרדוף אחריך

שדר בטחון עצמי

הדבר הכי סקסי בגבר הוא הבטחון העצמי שלו. מישהו שיודע מה הוא שווה, בעל אופי עוצמתי ומיושב. מישהו שאישה תרגיש בטוחה כאשר היא תלך איתו יד ביד ברחוב. זה אולי נשמע סטיגמטי או מיושן אבל זה צורך טבעי קדום שיש לנשים שמלווה אותן עד היום.

יהיה לאישה קשה מאוד להתעלם מגבר שמשדר רוגע, עוצמה ונועם. אחת הסיבות שיש נשים שמעריכות מאוד גברים אמידים היא כי הן יודעות שכסף לא יהווה אתגר בחייהן, והן יוכלו ולחיות בבטחון כלכלי. זה לא תמיד מגיע ממקום חמדני, כמו מתוך הצורך להרגיש יציבות ובטחון בחיים.

שחק אותה קשה להשגה

זה טיפ טוב שהרבה אנשים מיישמים בצורה גרועה. המשמעות שמאחורי הטיפ "להיות קשה להשגה" הוא לא להתעלם מנשים, לעשות גוסטינג או לסנן ולהיות בלתי נסבל, ממש לא.

למעשה זו נגזרת של שידור בטחון, לשמור על איזון נפשי וקור רוח, ולא להתנהג כאילו החיים שלך תלויים באותה אישה. אומרים שאיש עסקים טוב הוא זה שלא רעב ללחם ולא רודף אחרי לקוחות, אותו הדבר גם כאן.

אפילו אם הכרתם באתר היכרויות, אישה תרצה להיות מחוזרת על ידי אדם מחוזר – אז גם אם אתה לא הכי מחוזר, ולא מחפש שליטה נשית, אל תיתן לנשים להרגיש בזה.

תכבד את האישה שעומדת מולך

קשה להבין למה הרבה גברים נופלים כשזה מגיע לעניין הזה. המון גברים לא מתייחסים לנשים בכבוד המגיע להן, וזה מאלץ את הנשים להציב חומות הגנה סביבן, להתגונן ולהתבצר כאשר גבר פונה אליהן, לגלות קושי רציני בלסמוך על גברים ולאפשר להן גישה לליבן.

למעשה, נראה שיש פחות ופחות ג'נטלמנים בעולם, מה שמעלה פי כמה וכמה את הערך של מי שמקפיד היום להתנהג בצורה מכבדת כלפי נשים. כל כך פשוט, ובכל זאת לא נפוץ.

תהיה אמין ותעמוד במילה שלך

אמינות ונאמנות אלו תכונות שנשים מעריצות. ברגע שהיא תדע שהיא יכולה לסמוך עליך, היא תרצה אותך בקרבתה, ואם זה יחזיק מעמד לאורך זמן ולא תפשל, אתה גם תיכנס לליבה. השאיפה היא כמובן שתיכנס לחדר הנכון בלב, ולא בתור ידיד או חבר טוב.

תהיה אמיתי ואותנטי

רוב הנשים מריחות פוזה מקילומטרים, וכמה שאישה היא איכותית יותר ככה הסבלנות שלה לפוזות יורדת. לכן אם אתה לא מאסטר באומנות הפיתוי תזהר ליפול בפח.לעומת זאת גבר אמין, שמשדר משהו עקבי (ששוב מקשר אותנו ליציבות ובטחון) ייחשב לאיכותי יותר, ובהתאם לכך גם יהיה מחוזר יותר.

תהיה מקסים

אולי עד גיל מסוים יהיו בנות שיחפשו את ה"ילד הרע", זה אכן גורם למשיכה מינית. אבל אם אתה מעוניין בנשים ולא בבנות, יש משהו בפשוט להיות מקסים שהן לא ידעו ממנו שובע. רק שים לב שאתה לא מפרש מקסים בצורה א-מינית או לא מושכת ומתיישב בטעות על קטגוריית הידיד.

תשקיע בגוף שלך

השאיפה של כולנו צריכה להיות הגרסה הכי טובה של עצמנו, מכל הבחינות, ובין היתר גם פיזית. אי אפשר להתווכח עם העובדה שככל שתיראה טוב יותר כך תהיה מחוזר ונחשק יותר.

אתה לא בהכרח חייב להיות מר מושלם, אבל אתה צריך להיראות מטופח, ייצוגי ונחשק. אם לא מתאים לך להתאמן, לפתח ולחזק את הגוף, בחר בגדים שמחמיאים לך ומעניקים לך מראה אטרקטיבי ונאה. 

ודא שאתה יודע לנשק טוב

עשית הכל נכון, כבשת את ליבה, יצאתם לדייט, הלך מדהים! נפרדתם בנשיקה ונישקת גרוע? רוב הסיכויים שתם הפרק שלך בחייה. הסיבה לזה היא שנשים מאמינות שכמו שגבר מנשק בהתאם לכך גם הביצועים שלו במיטה.

אנחנו לא צריכים לספר לך שהתרבות החברתית היום קובעת שככל שנשים שוכבות עם יותר גברים כך הערך שלהן יורד, ולכן הרבה מהן יסננו וימנעו להיכנס למיטה עם גברים שלדעתן לא יהיו טובים במיטה.

ודא שאתה יודע לספק אישה במיטה

כמובן שהסעיף הזה מתבקש אחרי הסעיף הקודם. אם אתה רוצה לבלות עם אותה אישה יותר מפעם אחת במיטה, תדאג שתהיה לה חוויה טובה ושהיא תצא מסופקת.

רוב הנשים לא גומרות מחדירה, אז אם אתה עוד לא יודע להשתמש בלשון או באצבעות שלך כמו שצריך זה הזמן להתחיל ללמוד.

תגרום לה להתגעגע

אל תהיה זמין כל הזמן. איך תגרום לנשים לרדוף אחריך אם אתה תמיד נגיש? איך תאפשר לנשים לחשוב עליך כל היום אם אתה תמיד במרחק הודעת ווטסאפ? כמובן שהכל צריך להיעשות בטעם טוב ובצורה מכבדת.

בנוסף, אל תבטל תוכניות למענה באופן עקבי, זה יוריד מהערך שלך ושל לוח הזמנים שלך. בנוסף, הרבה יותר טעים להשיג משהו שהתאמצנו ועמלנו עליו, מאשר משהו שקיבלנו בקלות. ונחזור ונאמר, זה צריך להיעשות בטוב טעם, אל תגרום לתסכול רב מידי.

אל תעצבן אותה

גם הטיפ הזה מתבקש אחרי הטיפ הקודם. תשוקה וכימיה מתפתחות לכיוון הטוב ביותר באמצעות אנרגיה חיובית וטובה. אם לא שמעת ממנה זמן מה, אל תשלח לה המון הודעות בבת אחת.

אם היא תחשוב שאתה דביק או תלותי זה יגרום לה להתסייג ולהתרחק ממך עוד יותר. אם היא לא עונה, תן לה זמן לנשום – אי אפשר לדעת, לא הכל סובב סביבך! אולי היא עסוקה, או טרודה בדברים אחרים בחיים שלא מאפשרים לה להתפנות כרגע.

ואם קלטת שבכל זאת עשית משהו שהרגיז אותה, נסה להבין מה זה היה וללמוד מזה. נצל את זה כהזדמנות להראות שאתה איכפתי וקשוב.

תצחיק אותה

חוש הומור זאת אחת התכונות המועדפות והמוערכות ביותר בקרב נשים. בכל פעם שאתה תצחיק אותה, אתה תגרום לה ליהנות מחברתך, מה שיגרום לה לרצות להיות לידך לעתים קרובות יותר.

אחרי הכל, גבר שיכול לגרום לאישה לחייך ולצחוק באמת, הוא גבר ששווה לשמור עליו.

13. שאלי אותו על חיית המחמד שלו

דילוג לתוכן