איך לגרום לגבר להיות אובססיבי אלייך

יצא לך פעם להתחיל עם מישהו שאת יודעת שהוא לא ברמה שלך ולקבל לא? את מרגישה כל הזמן צורך להוכיח את עצמך בפני גברים? גברים רואים אותך רק בתור ידידה ומדברים איתך על בנות אחרות?

קרה לך פעם שישבת בבר עם חברות, וגבר ניגש אלייך, שאל אותך מה שמך, חייך אלייך חיוך כובש ואז שאל אם חברה שלך פנויה? אין דבר יותר מבאס מלהיות הבחורה שדרכה מתחילים עם החברות שלה.

אז יש לנו חדשות משמחות בשבילך – את יכולה לשים לזה סוף. הגיע הזמן שתביני איך אומנות המשיכה עובדת ותגרמי לגברים להתחנן לצאת איתך. לא משנה איך את נראית, עם האסטרטגיה והביצוע הנכונים, את יכולה לגרום לבחור להיות אובססיבי כלפייך אם זה מה שאת רוצה.

אנחנו מקווים שזה לא חדש לך אבל בתור האישה – את זו שמחזיקה במושכות כשזה מגיע לאינטראקציה בין גברים לנשים! לפחות בהתחלה. את לא צריכה לרדוף אחרי אף אחד או להגיש את הלב שלך על מגש של כסף כדי למשוך את תשומת ליבו או להשיג את הגבר שאת מעוניינת בו. גברים מעוניינים באתגר, והם בדרך כלל יענו בחיוב לכל אתגר שיוצב מולם, אפילו רק כדי לכבוש אותו – כי זה הטבע של הגברים.

10 טיפים קלים ליישום שיעזרו לך לגרום לגבר לרדוף אחריך

למה את לא מחוזרת מספיק?

הקושי של נשים בעולם החיזור, במיוחד אלו שהביטחון העצמי שלהן נמוך, הוא שהן באות בגישה הלא נכונה לסיטואציה.

למרבה הצער, בתור התחלה גברים יחזרו עם נשים בשביל סקס, זו תמיד תהיה נקודת הפתיחה של הדינמיקה בין גבר לאישה – הם ייגשו כי יהיה להם עניין מיני באותה אישה.

אם יצא ובהמשך הם יגלו שיש להם בנוסף גם עניין מעבר לסקס הם יראו את זה כבונוס מעניין, ובדרך כלל, ככל שיהיה מאתגר יותר לגבר להשיג מישהי, כך הוא יגלה בה יותר עניין. 

עובדה מעניינת היא שלגרום לגבר להיות אובססיבי אליך היא טכניקה יעילה איך להתגבר על פרידה.

ונשים, במקום להבין שזה הטבע של הגברים, נפגעות ולוקחות את זה ללב, כאילו זה אישי כלפיהן או פוגע בכבודן. ובמקביל, הן מנסות להרשים את הגברים כמו שהן היו רוצות שגברים ירשימו אותן – מתנהגות בצורה הכי יפה, מרצה, חמודה ומקסימה, ומשתפות פעולה עם כל גבר שמגלה בהן עניין ולו קל ביותר.

את חייבת להבין ולהפנים שטבעם של גברים שונה מטבען של נשים, ואם בחור מגלה בך עניין ונראה שהוא שם לב אליך במיוחד זה לא אומר שאת צריכה ישר להביע עניין חזרה כמו שנשים רבות עושות – הן "נכבשות" במהירות ובקלות מידי על ידי אותו בחור שמקדיש להן הרבה תשומת לב, ובזה האתגר מסתיים ונאבד כל העניין.

לכן, במקום להיפגע נסי להפנים שכאן בדיוק זו עמדת הכוח שלך – מהרגע שמישהו שם לב אלייך כל עוד לא שכבתם או שגרמת לו להבין או להרגיש שאת בידיים שלו. כל עוד תהווי אתגר עבורו הוא יעשה כמעט כל מה שתרצי רק כדי להיכנס איתך לחדר המיטות. יש לך את מה שהוא רוצה ותפקידו לעשות מאמץ ולפתות אותך לתת לו את זה.

מצד שני אסור לך להיות קשה להשגה בצורה כזו שהוא יבין שאת לא בעניין שלו, כי אז הוא פשוט יחפש מישהי אחרת להתביית עליה שכן מעוניינת בו. את צריכה לגרום לו להבין שהמטרה שלו נמצאת ממש מעבר לפינה, ושהוא ממש קרוב להשיג אותה – אם רק ישקיע עוד קצת, ועוד קצת ולא יוותר.

אז עכשיו אחרי שהבנת בגדול לאן את אמורה לשאוף ואיך להתנהל – איך עושים את זה?

איך מצד אחד משדרים עניין ומצד שני לא "נכבשים" מהר מידי?

הנה כמה טיפים שיעזרו ליישם את העקרון הזה ולגרום לגבר לחשוב עלייך בלי סוף:

1. תהיי מסתורית

אין משהו שיגרום לגבר להיות אובססיבי אלייך יותר מאשר אם ירגיש שאת שומרת את הקלפים שלך קרוב לחזה ומתנהגת במסתוריות סקסית.

אם תשמרי על מסתורין וחוסר וודאות, תצליחי לעורר תחושות משיכה עוצמתיות, ותוכלי לדעת אם הוא נמשך אליך.

אל תשתפי מה את מרגישה או מה את חושבת, ושמרי את נושאי השיחה הטובים לדייטים שלכם.

ככלל, לשבת כל היום ולשלוח לו הודעות או להיות זמינה יותר מידי זה לא מאתגר. לעומת זאת אם הוא יצטרך לחכות קצת לתשובה ממך על איזו שאלה ששאל, את תעלי לו בראש עוד מספר פעמים עד שיזכה למענה ממך.

אם הצלחת ליצור מצב שאתם יוצאים לדייט, אל תשתפי על כל אודותייך וסודותייך, אלא אם הוא מבקש. ותנסי להחזיר את השיחה אליו, אנשים מאוד אוהבים לדבר על עצמם.

2. תשאירי טעם של עוד

ביליתם יחד והיה ממש כיף? זה בדיוק הזמן ללכת ובכך להימנע מהשעמום או השתיקה המביכה שבדרך. במקום להישאר עד שאחד הצדדים ממצה – השאירי טעם של עוד.

ברור שזה קשה לסיים את הדייט כשיש לך זמן וכיף לך, ועד שסוף סוף הצלחת ליצור דייט כייפי אז מה פתאום לעצור אותו? אבל זכרי שדחיית הסיפוק הזה תביא למלא סיפוקים עתידיים.

3. תהיי כיפית וספונטנית

עכשיו זה הזמן שלך ליצור את הסיפור המושלם כשישאלו אתכם בעתיד איך הכרתם, אם זה באפליקציית היכרויות או מקום כזה או אחר. אהבה ורומנטיקה מתפתחות מחוויות חיוביות משותפות, ולא מתוך לחץ וחרדות.

4. תגרמי לו לחכות

אם את באמת רוצה להיות זו ששולטת בדינמיקה של שניכם, את חייבת לגרום לו לחכות, ולהיות בציפייה לפגוש אותך. המון נשים נופלות בעניין הזה ומתמסרות מהר מידי – הגבר רוצה דייט והן מתייצבות בשעה ובמקום שהוא מעוניין להיפגש. זו טעות! אנשים מעריכים את מה שהם עמלו עליו, לא את מה שהם השיגו על הדרך וללא מאמץ.

5. אל תהיי שקופה לגבי הרגשות שלך כלפיו

תבני צפייה, תגרמי לו לפנטז על הרגע שאת תגידי לו שאת רוצה אותו או מעוניינת בו. אל תיפתחי מהר, תני לו לעבוד ולהרוויח ביושר את ההתמסרות שלך אליו. את ראויה ליחס ולחיזורים האלה.

6. תהיי הכי שווה שאת יכולה

זה הזמן שלך להיות הגרסה הכי טובה של עצמך שאת מסוגלת להיות כרגע. לבשי בגדים שמחמיאים לך, למבנה הגוף שלך, לאופי שלך ולמה שאת משדרת. זה מגרה וגם עשוי לפתי פנטזיות מיניות אצל הגבר. שימי בושם נעים, כי ככל שתרגישי יותר טוב לגבי עצמך, ככה את תשדרי יותר ביטחון עצמי ויציבות נפשית – ואין דבר יותר סקסי מזה.

7. תמצאי לפחות נושא אחד משמעותי שמשותף לכם

כשאנחנו אומרים משמעותי, אנחנו מתכוונים למשהו שמיוחד או מרגש עבורכם, בין אם זה ששניכם מתנדבים במד"א ובין אם ששניכם אוהבים ויסקי ואתם יכולים לדבר על זה שעות יחד. וכשאנחנו אומרים "לדבר על זה שעות" הכוונה היא לשיח משותף בו הוא לוקח חלק לא פחות ממך.

בכללי, תאפשרי לו לדבר על עצמו כמה שהוא רק רוצה, רוב האנשים ממש אוהבים את זה. בקיצור, העיקר שתמצאו איזשהו מכנה משותף שיחבר ביניכם וייצור אנרגיה טובה.

8. תתעלמי ממנו קצת לפעמים כדי לגרום לו ליזום תקשורת איתך

במיוחד אם את מרגישה שהוא מתחיל לאבד קצת את העניין, זה זמן טוב להתעלם ממנו קצת ולבלבל אותו, שלא ייקח כמובן מאליו את זה שאת זמינה לו ועונה לו מהר תמיד. אחרי שירדוף אחרייך קצת סביר להניח שהוא יתגמל אותך באיזושהי דרך על תשומת הלב שנתת לו חזרה.

9. אל תרדפי אחריו

אישה מחוזרת לא רודפת אחרי המחזרים שלה.

חשוב שתשמרי על איזון בחייך. גם אם כרגע הוא המחזר היחיד באופק, אל תשדרי לחץ או תראי שאת נואשת. תני לו את ההזדמנות להתגעגע אלייך.

10. תהיי פלרטטנית ורומנטית

האינסטינקט של נשים הוא לרצות את האחר, ודינמיקה הזו זו בדרך כלל תהיה טעות מצידך לפעול כך. במקום זה, תקניטי אותו קצת, תהיי חמקמקה ואלגנטית, ותדאגי שהמחמאות שלך יהיו בעלות ערך רב ושלא יחולקו בקלות יתר על המידה. אפשרי לעצמך לחוות אהבה שובבה ומהנה.

דילוג לתוכן