איך לגרום לו להתחיל איתי

אם את מעוניינת בבחור אבל נראה שהוא לא קולט את האיתותים שלך, זה יכול להיות מתסכל. אבל יש כמה דרכים ואסטרטגיות לעודד אותו לעשות צעד ולהתחיל איתך.

אמנם המראה והאישיות משחקים תפקיד בתהליך, אבל יש דברים שאת יכולה לעשות כדי להפוך את עצמך לנגישה יותר ולתת לו אור ירוק לנסות לכבוש אותך.

במאמר זה, הבאנו לך כמה טיפים וטריקים שיעזרו לך להגדיל את הסיכוי לתפוס את העין של מישהו ולגרום לבחור להתחיל איתך.

כמה טיפים וטריקים שיעזרו לך להגדיל את הסיכוי לגרום לגבר להתחיל איתך

ביטחון עצמי הוא המפתח

ביטחון עצמי הוא אחת התכונות המושכות ביותר. כאשר את מרגישה בנוח, את משדרת קסם טבעי ועוצמה שאי אפשר לעמוד בפניה שיכולה למשוך אחרים אלייך.

זה לא אומר שאת צריכה להיות האדם הבולט ביותר בחדר, אלא שאת מרגישה בנוח עם מי שאת ולא מפחדת להראות את זה.

את הביטחון הזה ניתן להראות דרך שפת הגוף שלך, טון הדיבור שלך וההתנהגות הכללית שלך. זכרו שביטחון עצמי הוא אטרקטיבי, אז אל תפחדו להראות זאת.

תהיי את

אותנטיות היא שם המשחק כזה מגיע למשיכת עניין של מישהו. הניסיון להיות מישהי שאת לא רק כדי להרשים מישהו אחר לא תחזיק לאורך זמן, ולעיתים קרובות יכולה לחבל במאמצים שלך לגרום למישהו לפלרטט איתך.

התמקדי בלהיות נאמנה לעצמך ובלבנות קשר המבוסס על אינטרסים משותפים וכבוד הדדי. זכרי שהמטרה היא למצוא מישהו שנדלק עלייך ומעוניין בך בגלל מי שאת, לא בגלל מי שאת מעמידה פנים שאת.

הסתובבי לבד בציבור

אם את רוצה למשוך את תשומת הלב של גבר, את צריכה שיראו אותך. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא לצאת סולו, להסתובב לבד במרחבים ציבוריים.

לא משנה אם את בבית קפה, בחנות ספרים או בפארק. כאשר את לבד, זה גורם לך להיות יותר נגישה ולעלות את הסבירות שתתפתח שיחה עם מישהו. אל תפחדי גם לעשות את הצעד הראשון.

אם את רואה מישהו שאת מעוניינת בו, גשי והציגי את עצמך. את אף פעם לא יודעת לאן זה עשוי להוביל.

תיראי נגישה מבלי להיראות נואשת

כשאת בחוץ בפומבי, הקפידי להיראות נגישה. חייכי, צרי קשר עין ותהיי פתוחה לדבר עם אנשים חדשים. עם זאת, וודאי שאת לא משדרת נואשות. בחורים יכולים לחוש בייאוש ממרחק של קילומטר וזה בהחלט טרן-אוף גדול.

תהיי בטוחה בעצמך וביכולת שלך לנהל שיחה. הראי עניין במה שהאדם שמולך אומר ושאלי שאלות כדי לפתח את השיחה.

כמו כן, השתמשי בשפת הגוף שלך. שפת הגוף שלך יכולה לעזור לך להראות עניין במישהו ולגרום לך להיראות נגישה יותר.

יציבה פתוחה ומסבירת פנים, כמו ידיים לא שלובות, הישענות קדימה ושיקוף שפת הגוף של הבחור שאת מעוניינת בו, יכולות לאותת שאת פתוחה לשיחה ומתעניינת באינטראקציה איתו.

הימנעי משפת גוף סגורה, כמו ידיים שלובות, הפניית גב או חוסר בקשר עין, מכיוון שאלו עלולים לגרום לך להיראות בלתי נגישה ולא מעוניינת.

לבוש

אחת הדרכים הקלות ביותר למשוך את תשומת ליבו של גבר היא על ידי הלבוש. בין אם אתם משוחחים דרך אתר היכרויות או פנים אל פנים, הלבוש הנכון יכול לעזור להגביר את הביטחון העצמי שלך ולגרום לך להרגיש מושכת יותר.

זכרי שלהתלבש היטב זה לא בהכרח ללבוש את הבגדים הכי יקרים, חושפניים או צעקניים, אלא להתלבש בצורה שתגרום לכם להרגיש בנוח ובטוח. כשאת נראית טוב, את מרגישה טוב, ואחרים ישימו לב.

עם זאת, חשוב להתלבש בשביל עצמך ולא רק כדי להרשים אחרים. אל תפחדי להתנסות בסגנונות שונים. בנוסף, שימי לב להרגלי הטיפוח שלך. שמרי על השיער, העור והציפורניים שלך כדי להבטיח שאת תמיד נראית ומרגישה במיטבך.

אל תשכחי להוסיף כמה אביזרים עם אמירה כדי לגרום לך לבלוט אף יותר בנוף. זוג עגילים או שרשרת תואמת יכולים לעשות הבדל עצום.

תבואי בלי ציפיות

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שנשים עושות כשהן מנסות למשוך גברים להתחיל איתן היא שיש להן יותר מדי ציפיות. כאשר יש לך ציפיות ספציפיות לגבי איך גבר צריך להתנהג או מה עליו לעשות, את עלולה להיראות נזקקת או תובענית.

במקום זאת, נסי לגשת לאינטראקציות עם גברים בראש פתוח וללא ציפיות. זה יכול ליצור תחושה של נינוחות וספונטניות, שיכולה להיות מושכת לגברים. תוכלי לדעת איך לענג גבר במדריך אצלנו באתר.

זה גם יכול להוריד את הלחץ ממך וגם מהגבר שאיתו את יוצרת אינטראקציה, ולהפוך את המפגש למהנה יותר עבור שני הצדדים.

אל תיכנסי לסיטואציה במטרה למשוך את תשומת ליבו של גבר או לגרום לו לחבב אותך. במקום זאת, התמקדי בבילוי והנאה.

תזמי שיחה

את תמיד יכולה לקחת את העניינים לידיים שלך על ידי פיתוח שיחה ראשונית. פתחי בשיחה על משהו מעניין, כמו תחביב משותף או אירוע שמתקיים בקרוב, והראי עניין אמיתי במה שיש לבחור שמולך לומר.

זה לא רק יהפוך אותך לנגישה יותר, אלא גם ייתן לו הזדמנות להכיר אותך טוב יותר. בנוסף, לקיחת יוזמה לא רק מראה את העניין שלך להכיר אותו, אלא גם מגלה בפניו אישיות בטוחה ואמיצה, שיכולה להיות מאוד מושכת בחורים.

אל תהססי לעשות את הצעד הראשון, ולראות לאן השיחה לוקחת אותך.

דילוג לתוכן