איך לגרום למישהו להתאהב

כשאנחנו נופלים על מישהו, כל מה שאנחנו יכולים לחשוב עליו הוא איך לגרום לו להחזיר את הרגשות שלנו. אבל, האם אנחנו יכולים לגרום למישהו ליפול עלינו ככה? 'למה אנשים מתאהבים ו'איך לגרום למישהו להתאהב בך' הן שאלות עתיקות יומין.

עם זאת, מה גורם לך להתאהב במישהו קצת מבלבל, ואיך אנשים מתאהבים בכלל? האם יש אסטרטגיות מגובות מדע לגרום למישהו להתאהב בך?

אם היו, מדוע יש אנשים שנשארים באזור החברים לאחר שניסו כל טריק בספר? במאמר זה, אנו עומדים לענות על השאלות הללו עבורך תוך כדי בחינת כמה טריקים פסיכולוגיים שיכולים לעזור לך להגדיל את הסיכוי לגרום למישהו ליפול עליך.

האם אפשר לגרום למישהו להתאהב בך?

האם אתה יכול לגרום למישהו להתאהב בך? התשובה הפשוטה תהיה כן. אבל האם זה בכלל אפשרי? אז מה עם אהבה ממבט ראשון? אתה עשוי לתהות אם רגש כמו אהבה יכול להיווצר אצל מישהו כשהם בהתחלה לא היו עד מעל הראש בשבילך.

בעוד שאנשים רבים מאמינים שהתאהבות היא צירוף מקרים או גורל, במהלך השנים, המדע הוכיח שניתן לשלוט באהבה, כמו כל רגש אחר, במידה מסוימת. תן לי להסביר מה זה אומר.

אמנם אינך יכול להטיל כישוף על מישהו ולגרום לו להתאהב בבך, אך אתה יכול להגדיל את הסיכוי שמישהו יתחיל להתאהב בך עם כמה טכניקות מוכחות מדעיות.

עם זאת, מכיוון שהמוח האנושי הוא האיבר המורכב ביותר בגופנו, מה שעובד עבור אדם אחד אולי לא יעבוד עבור אחר. כל מה שאתה יכול לעשות הוא להשתמש בטיפים הבאים ולקוות לטוב.

דרכים לגרום למישהו להתאהב בך

הנה דרכים מוכחות להגדיל את הסיכויים שלך לגרום למישהו להתאהב בך.

1. ודא שאתה מה שהם צריכים

בזמן שאתה תוהה איך לגרום למישהו ליפול עליך לפני כל דבר, הקפד להבין אם אתה תואם לו. גלה מה הם מחפשים בשותף. יש כמה תכונות שאינן ניתנות למשא ומתן שאנשים רוצים שיהיו לשותפים הפוטנציאליים שלהם. אם אתה עומד בקריטריונים האלה או מוכן לבצע שינויים כדי לעמוד בהם, אתה מוכן ללכת.

2. נסו להיראות במיטבכם

אם אתה מוצא את עצמך חושב לעצמך איך לגרום למישהו לאהוב אותך, התחל עם מתן עדיפות לטיפול עצמי. כאשר אתה מתחיל לאכול ולישון טוב, להתאמן כל יום ולשפר את המראה הפיזי הכללי שלך, זה עוזר לך להיות האני הטוב ביותר שלך.

מצא תלבושות שמחמיאות לגזרה שלך וגורמות לך להיראות במיטבך. בדרך זו, אתה מתחיל להיראות יותר מושך ובטוח, וזה אולי בדיוק מה שאתה צריך כדי לגרום למישהו להתאהב בך.

3. היו מאזינים טובים

לא רק בגלל שאתה רוצה שהם ייפלו בך, יתעניינו באמת ויבינו מי הם באמת, מבפנים ומבחוץ. תן להם לדבר על תחומי העניין, התחביבים, החלומות והשאיפות שלהם. אל תפריע להם כשהם מדברים. להיות מאזין טוב הופך אותך לאטרקטיבי יותר בעיני אנשים.

4. אל תפסיק לחייך

האם ידעת שחיוך הופך אותך לאטרקטיבי ובטוח יותר? מחקר הראה שחיוך, הלא הוא הבעת פנים שמחה, לא רק גורם לך להיראות מושך ומושך יותר, אלא שהוא גם יכול אפילו לפצות על חוסר אטרקטיביות יחסית.

אז תצחקו מהבדיחות שלהם וחייכו הרבה. כמו כן, נסו להצחיק אותם. חוש הומור טוב עשוי להיות מה שאתה צריך כדי לגרום למאהב שלך להתאהב בך בטירוף.

5. גלה ממה הם מתלהבים

זהו צעד מכריע כדי לגרום למישהו להתאהב בך. נסו להכיר אותם ברמה האישית. גלה מה גורם להם לתקתק. כשהם מדברים על משהו שגורם לעיניים שלהם לנצנץ, זה מה שהם מתלהבים ממנו.

תן להם לדבר על זה ולגרום להם להרגיש שמעו. אם אתה כבר חולק את אותה תשוקה, ספר להם את זה. אחרת, הראה עניין אמיתי ונסה ללמוד עוד על זה. כשאנחנו פוגשים אנשים שחולקים את התשוקה שלנו למוזיקה, אוכל, ספורט או כל דבר לצורך העניין, אנחנו מיד מרגישים יותר מחוברים אליהם.

6. השאר קצת מסתורין

לא משנה כמה מתחשק לך לספר לדייט שלך כל דבר קטן על עצמך, בבקשה אל תמסור את כל הסודות שלך בפעם הראשונה שאתה מדבר איתם. תקשיב יותר ותגיד פחות. עזוב אותם לרצות לדעת עליך יותר. קבל אווירה של מסתורין כדי להיראות מסקרן ומושך יותר.

7. שחק קשה להשגה

אם אתה תוהה אם לשחק קשה להשגה עובד, ובכן, זה כן. מחקרים מראים שמשחק קשה להשגה הופך אותך לנחשק יותר בעיני עניין האהבה הפוטנציאלי שלך. אם הקראש שלך חושב שלנצח אותך יהיה אתגר, זה עשוי להגביר את הרצון שלהם להשקיע מאמץ כדי להתקרב אליך.

8. חברים משותפים יכולים להיות מועילים

יש לכם חברים משותפים? ובכן, שיש לך חברים משותפים פירושו שכבר יש לך מקור מהימן שיעיד עבורך. נוסף על כך, המוח של הדייט שלך ימשיך באופן לא מודע לומר להם שהם יכולים לסמוך עליך מכיוון שאתה כבר חבר של החברים שלהם.

אם החברים שלך אוהבים אותך ויש להם הרבה דברים חיוביים להגיד עליך, זה מגדיל את הסיכוי שלך לגרום למישהו לאהוב אותך.

9. הביטו בעיניהם

אתה עלול להרגיש עצבני בזמן שאתה מדבר אל המאהב שלך ונוטה להסיט את מבטך. אבל, שמירה על קשר עין היא דרך יעילה לגרום למישהו ליפול עליך. היו סביבם ובכל פעם שהעיניים שלכם נפגשות, התגברו על חרדת קשר העין שלכם ותן להם להסתכל לתוך העיניים שלך.

10. גע בהם כלאחר יד

כשאתה בסביבתם, תן לאצבעותיך להתחכך באצבעותיהם או לגעת כלאחר יד בכתף, במרפק או בזרוע. מגע הוא כלי רב עוצמה בארסנל שלך אם אתה יכול להשתמש בו נכון. זה עוזר לך לפתח ולהגביר את האינטימיות בינך לבין הקראש שלך.

11. תהיה חבר טוב עבורם

בזמן שאתה עסוק בלהביא מישהו להתאהב בך, הקפד להיות חבר שלו קודם. היו תומכים בצורה לא מתנשאת כדי שהם יוכלו להרגיש קרובים יותר אליכם. להיות השפעה חיובית בחייהם ולהניע אותם. הצג את עצמך כמי שמוסיף ערך לחייהם וראה אותם מתאהבים בך בטירוף.

12. אל תתאמץ יותר מדי

אמנם להיות מתמיד זה לא בהכרח רעיון רע, אבל כל הזמן לרדוף אחרי מישהו עלול לגרום לך להיראות נואש. מה שגורם לאנשים להתאהב שונה מאדם לאדם. אז, אנשים מסוימים עשויים לאהוב את המרדף ולראות זאת כשיקוף של העניין שלך. אתה עלול להפחיד אחרים על ידי כך. לכן זה רעיון טוב לא להיראות להוטים מדי לגרום להם להרגיש שאתה חונק אותם.

13. מצא איזון

איך לגרום למישהו להתאהב בך כשממליצים לך לשחק קשה להשגה ולהיות בקרבתו בו זמנית? אתה לא אמור להיענות להם, אבל אתה לא יכול להשאיר אותם תלויים. אז מה אתה עושה?

נסה למצוא איזון ולהיות זמין כשהם רוצים להיפגש או לדבר איתך. אבל לא תמיד. המרחק גורם ללב להתחבב, זוכרים? אז, במקום להיות תמיד בסביבה, תן להם הזדמנות להתגעגע אליך לפעמים.

14. בחרו חם על פני קר

מחקרים הראו שיש מתאם בין טמפרטורת הגוף שלנו לבין המצב הפסיכולוגי. סביר יותר שתראה ידידותי וחם יותר כשאתה מחזיק כוס קפה במקום כוס מים קרה כקרח. אז בכל פעם שאתם נפגשים או יוצאים לדייט, במקום לשתות שתייה קרה או גלידה ביחד, הזמינו קפה או כל אוכל חם אחר ששניכם אוהבים.

15. שיקוף את שפת הגוף שלהם

כשאתה מציג את אותה שפת גוף, הבעת פנים ומחוות כמו מישהו, זה גורם לו לחבב אותך יותר ומפתח יחסים בינאישיים טובים. אז, שיקוף את תנועות המאושפז שלך כדי להגדיל את הסיכוי שלך לגרום להם ליפול בשבילך. עם זאת, עדיף לחקות אותם בצורה שלא תגרום להם להרגיש לא בנוח.

סיכום

לא משנה כמה אתה רוצה שמישהו יתאהב בך בטירוף, הקפד לא לאבד את עצמך בתהליך. הצג כאני האותנטי האמיתי שלך, ואל תנסה לשנות את עצמך כדי לגרום להם לאהוב אותך לחלוטין. השקיעו מאמץ, נסו את הטכניקות ושמרו על ראש פתוח. השאר יסתדר מעצמו.

 

דילוג לתוכן