איך לדעת אם הוא בקטע שלי?

 גברים מביעים את המשיכה שלהם אחרת מאשר נשים.  אם יש גבר בתמונה ואת תוהה אם המשיכה שלך כלפיו היא הדדית, במיוחד אם מעורבים גם רגשות, הדרך הטובה ביותר לדעת מה הוא מרגיש כלפיך היא באמצעות תקשורת כנה וגלויה, אבל אם את רוצה לנסות לקבל מושג בדרך עקיפה ופחות ישירה, הנה כמה דרכים לדעת אם גבר מחבב אותך חזרה או לא.

19 דרכים לדעת אם גבר מחבב אותך בחזרה או לא

1. הוא רוכן לכיוונך במהלך השיחה.

אנשים נוטים להישען באופן טבעי לעבר אנשים שהם מחבבים במהלך שיחה. אם הבחור נוטה להשעין את פניו קרוב יותר לשלך בזמן שהוא מדבר איתך או כאשר הוא מקשיב לך כשאת מדברת, זה סימן טוב שאולי הוא בעניין שלך.

2. הוא מפנה את גופו אלייך במרחב.

לאדם יש שפת גוף פתוחה יותר כלפי מישהו שהוא מחבב. הוא יהיה פתוח, הידיים שלו לא שלובות, והוא אפילו יכול לשבת בנינוחות ולהירגע. במיוחד, שימי לב לכיוון שאליו הוא מטה את גופו. אם הגוף שלו, כולל הכתפיים והאגן, פונים בזווית אלייך, זה סימן טוב.

3. הוא מוצא דרכים להחמיא לך.

בחורים נוטים למצוא דרכים מגוונות להחמיא למישהי שהם מתעניינים בה. אז אם בחור ממשיך להחמיא באמת על כל דבר, מהעיניים שלך ועד ליצירתיות שלך, זה יכול להיות סימן שהוא באמת בקטע שלך.

4. הוא יוצר קשר עין.

קשר עין יכול להיות סימן למשיכה, אם כי היזהרי עם זה: יש אנשים שטובים ביצירת קשר עין עם כל מי שהם מדברים איתו, כי אכפת להם לגרום לאנשים סביבם להרגיש שרואים אותם. אבל אם הקראש שלך נוטה להסתכל לך ישירות בעיניים ולהחזיק את מבטך, זה יכול להיות סימן שיש שם משהו מעבר.

5. הוא מגניב לך מבט.

גם אם הוא יוצר קשר עין עם כל מי שהוא מדבר איתו, זה כבר סיפור אחר אם את תופסת אותו מביט בך גם כשאת בצד השני של החלל. מבטים חטופים הם סימן קלאסי שמישהו מעוניין בך.

6. הוא מייחד אותך בקבוצה.

כשאתם בסיטואציה קבוצתית, הוא עדיין מוצא דרך ליצור איתך רגעים קטנים, אם על ידי שאילת שאלות ישירות או פשוט להגיב לדברים שאת אומרת כל הזמן. הוא תמיד צוחק מהבדיחות שלך, מסתכל עליך אפילו כשהוא צוחק מהבדיחה של מישהו אחר, או עושה איתך שיחות צד קטנות בכל פעם שהוא יכול.

7. הוא רוצה לבלות איתך אחד על אחד.

אם הבחור הזה הוא ידיד שלך, או מישהו במשרד או מהכיתה שלך באוניברסיטה, או שזה בחור שאת פשוט נתקלת בו במסיבות לפעמים, והוא כל הזמן מנסה למצוא דרכים להשיג איתך זמן אחד על אחד, זה סימן שהוא מנסה להתחבר אליך יותר ברמה האישית ואולי גם אומר שהוא מחבב אותך רומנטית.

8. הוא מוצא דרכים ליצור איתך מגע.

הוא תמיד מוצא רגעים קטנים לחלוק איתך מגע פיזי, אם על ידי הנחת ידו על החלק העליון של הגב שלך כשהוא חולף לידך, חבטה קלה בכתף שלך בזמן שהוא צוחק, או על ידי משחק בשיער שלך.

9. הוא מתכנן דייטים באופן פעיל.

אם את פוגשת בחור באפליקציית היכרויות, זה יכול להיות קשה לדעת אם לבחור יש רגשות כלפיך או שהוא פשוט משחק. שימי לב אם הוא יוזם דייטים באופן פעיל ומתכנן תוכניות. זה בדרך כלל סימן לכך שהוא באמת מחבב אותך ורוצה להמשיך להתחבר, ואולי באמת יש שם משהו מעבר.

10. הוא ממשיך להתעדכן איתך אחרי הדייט.

אם זה מישהו שהרגע יצאת איתו לדייט, את יכולה להבין שמישהו באמת מתעניין בך אם הוא דואג לתקשר ולהתעדכן איתך אחרי הדייט. הוא עשוי לשלוח לך הודעה למחרת ולומר שהיה מאוד כיף, או לשלוח לך מם או מאמר הקשור למשהו שדיברת עליו, או שהוא עשוי להציע מפגש נוסף או תוכניות מיוחדות עבורכם.

11. הוא עקבי עם התקשורת.

האם הוא שולח לך הודעות באופן קבוע וכל הזמן שומר על קשר? עקביות בתקשורת היא אינדיקטור נהדר לכך שהוא בעניין. מישהו שבאמת מתעניין בך לא ייעלם לפרקי זמן ארוכים ואז יופיע שוב ללא הסבר.

12. הוא מגיב להודעות שלך במהירות.

חלק מהאנשים פשוט לא בודקים את הטלפונים שלהם לעתים קרובות כל כך, שולחים הודעות בזמן שלהם, או שהם פשוט עסוקים במיוחד, אז זה שמישהו לא שולח לך הודעות מיידית לא אומר שהוא לא בקטע שלך. אבל אם בחור תמיד מגיב להודעות שלך די מהר, אולי הוא מנסה להראות לך שהוא מתעניין בך.

13. הוא יוזם שיחה ברשתות החברתיות.

אם הוא עושה לייק לפוסטים שלך ומשאיר תגובות, זה לא תמיד אומר שבחור בקטע שלך, אבל כדאי לשים לב אם הוא יוזם איתך באופן עקבי שיחות ממשיות במדיה החברתית. סביר להניח שבחור שמתעניין בך לא רק יעשה לך לייקים על הפוסטים שלך ויגיב עליהם אלא גם ישתף אותך בדברים וישמור על תקשורת קבועה בהודעות פרטיות. אם הוא כל הזמן מגיב לסטוריז שלך, שואל אותך שאלות, ובאופן כללי ממשיך את השיחות איתך, כל אלה הם סימנים שמישהו באמת מנסה לטפח איתך קשר.

14. הוא ממשיך את השיחה.

באופן כללי, בין אם בהודעת טקסט ובין אם פנים מול פנים, שימי לב אם הוא מנסה להמשיך את השיחות איתך. זה אומר שהוא תמיד ישאל שאלת המשך או יציע תשובות מפורטות לשאלות שלך, והוא אף פעם לא יגיב בתשובות של מילה אחת בלבד או "חחח" בפני עצמו.

15. הוא מסמיק סביבך.

האם את שמה לב שהפנים או העור שלו הופכים אדום כשהוא בסביבתך? זה קורה כשאנחנו מתרגשים או מקבלים פרץ של אדרנלין וזה סימן נפוץ למשיכה. הסמקה היא תגובה כנה שלא ניתן לזייף והיא חושפת  ש'נתפסנו' בהתרגשות מאדם אחר.

16. הוא נראה מעט לחוץ.

אם בחור בדרך כלל די רגוע או תוסס עם החברים שלו, אבל איתך הוא קצת לחוץ ולפעמים מתבלבל במילים שלו, זה יכול להיות סימן שהוא מחבב אותך ומנסה להרשים אותך .

17. הוא צוחק הרבה סביבך.

האם הוא תמיד צוחק צחוק מהלב שגורם לפרצוף שלו להתכווץ? או שהוא מחייך הרבה בסביבתך, מהסוג החם והאינטימי הזה של חיוך עם העיניים? צחוק וחיוך הם דרכים ליצור קשר, קרבה ואינטימיות עם אחרים.

18. הוא נמנע מהסחות דעת.

כשאת בסביבה, הוא אף פעם לא גונב מבטים לטלפון שלו או לטלוויזיה. הוא נותן לך את מלוא תשומת הלב שלו, והוא עשוי אפילו לצאת מגדרו כדי לחסום הסחות דעת שעלולות להפריע לזמן שלו איתך.

19. הוא אומר לך ישירות.

הנה העניין בניסיון לדעת אם בחור מחבב אותך: לפעמים חיפוש אחר סימנים קטנים לעולם לא ייתן לך תמונה מלאה ןמדויקת של מה שקורה ומה הוא מרגיש. חלק מהבחורים יעשו את כל האמור לעיל עם החברים שלהם, בעוד שאחרים יתעניינו במישה אבל לא יראו את הסימנים הללו אלא פשוט יגידו לך ישירות או ברמיזות.

יש בחורים שמתקשים לבטא את המשיכה שלהם בצורה גלויה כזו. לדוגמה, בחורים ביישנים נאבקים לפעמים בהחצנה של הרגשות שלהם אפילו בדרכים עדינות. זה אומר שלמרות שהם מחבבים מישהי, זה עלול להיות קשה עבורם לומר זאת בקול. כשיש לך ספק, תעלי את את הנושא!

אם את לא בטוחה אם בחור מחבב אותך ופשוט מסתיר את זה, שאלי אותו ותני לו לספר לך ישירות איך הוא מרגיש. זה נשמע מפחיד, אבל זה בהחלט לא חייב להיות! העלאת הנושא יכולה להיראות כמו משהו בסגנון: "זאת רק אני או שיש בינינו מתח?" זה פשוט, ישיר, מעט סקסי, וגם לא מאיים. אם הוא לא בקטע, לפחות את יודעת לא לבזבז את זמנך ויכולה לעבור לבחור הבא! ואם הוא כן בעניין, עכשיו החלק הכיפי מתחיל.

דילוג לתוכן