איך להתחיל עם בחורה

איך להתחיל עם בנות

יש הרבה גברים שמצליחים לאסוף בנות, אבל לעתים קרובות הם לא טובים בהסבר איך הם עושים את זה. מדריך זה נועד לעזור גם לבחור הכי חסר מזל (סטרייט) להבין כמה מהעקרונות הבסיסיים של משחק ההיכרויות ולפתח גישה שתעזור לו לשמוע את המילה "כן" לעתים קרובות יותר כאשר הוא מבקש לבחורה לצאת בפעם הראשונה. .

1 הרחיבו אופקים.

אל תישאב לחשוב שאתה יכול למצוא בחורות לצאת לדייט רק כשאתה בחוץ במסיבה או בבר או בפאב. אתה אף פעם לא יודע איפה ומתי אתה עשוי לפגוש בחורה שתהיה פתוחה לבילוי לילי איתך אם תשחק את הקלפים שלך נכון. הפתגם "יש הרבה דגים בים" משקף עובדה זו. אם אתה רוצה למצוא בחורה להרים, פקח עיניים בכל מקום שאתה הולך: בעבודה, בבתי קפה, ברחוב, כמעט בכל מקום ציבורי. עם זאת, יש כמה דברים חשובים שכדאי לזכור:[1] טנדר בסופרמרקט הוא מכירה קשה. רוב האנשים לא הולכים למכולת או לבנק כי הם מקווים למצוא רומנטיקה, וזו הסיבה שהחוכמה המקובלת מציעה בצדק שברים, מועדונים ומסיבות הם המקומות הטובים ביותר לפגוש דייטים פוטנציאליים. אל תצפו לתגובה טובה אם תנסו לאסוף בחורות במקומות שהם צריכים להגיע אליהם כי החיים דורשים זאת. במקום זאת, שקול שווקים באוויר הפתוח, בתי קפה ומקומות אחרים שבהם אנשים הולכים כי הם רוצים להיות בחוץ. סביר להניח שבנות במקומות כאלה יהיו לפחות קצת יותר פתוחות לפגוש אנשים חדשים, מכיוון שהן לא בעניינים חשובים. אלא אם כן אתה מקווה להפוך לאיזשהו דון חואן (שים לב: לא תצליח אם זו התוכנית שלך), בצע "בדיקת טבעת" לפני שתפגע במישהו. האם הילדה עונדת רצועה או טבעת משובצת יהלומים על אחת מהקמיצות (או על שתיהן)? אם כן, סביר להניח שהיא נשואה (יד שמאל) או מאורסת להיות נשואה (יד ימין). תכבד את זה ועזוב אותה בשקט.

2 להבין את הדינמיקה (הישרה) של זכר-נקבה

. זה משתנה מאוד ממדינה למדינה, אבל באופן כללי, ישנה פרדיגמה ברורה בעולם המערבי (כלומר, אירופה, אוסטרליה וצפון אמריקה) המגדירה מה גברים ונשים מוצאים מושך במין השני. זה בעצם מאוד מסובך, אבל ברמה הכי בסיסית זה עובד ככה: נשים נמשכות בעיקר לכוח והשפעה חברתית; גברים נמשכים בעיקר לפוריות ובריאות (וזאת הסיבה שהתרבות המערבית אובססיבית לגרום לנשים להיראות צעירות). יש יקום שלם של דברים שגברים יכולים לעשות כדי להציע כוח חברתי ובכך להפוך לאטרקטיבי יותר. שקול לפתח חוש סגנון חזק או חוש הומור חכם. עושר פיזי הוא ביטוי חזק של כוח חברתי, וזו הסיבה שחלק מהחבר'ה מחזיקים מכוניות יפות למרות שהם חיים בעוני אחרת. תחשוב איך אתה יכול להדגיש את חייך כדי להדגיש את החוזקות שלך. הדרך הבסיסית ביותר ואולי השימושית ביותר להראות שיש לך כוח חברתי היא להיות בטוח. על ידי הפגנת יכולת לדבר ולפעול בצורה בטוחה בעצמך, אתה יכול להראות שאין לך ממה לפחד מגברים אחרים, מה שגורם לך להיראות חזק יחסית. זו הסיבה שהרבה פעמים אומרים שביטחון עצמי הוא הכל בעולם הדייטים. תהיו בטוחים, ושאר משחק האיסוף מסתכם בפרטים; לא מצליחים להפגין ביטחון עצמי, ותמיד תתאמץ להשיג דייטים.[2]

3 תהיה עצמך, אבל תהיה האני הטוב ביותר שלך.

חשוב להימנע מלהיות מזויף. נשים הן מאוד תפיסתיות ולא יקחו אותך ברצינות אם אתה מזלזל בהן על ידי העמדת פנים של מישהו או משהו שאתה לא. מצד שני, גם נשים לא מחפשות בלגן לנקות. אחד היתרונות הגדולים ביותר של מערכת יחסים ארוכת טווח הוא החופש לחלוק את הדאגות והפחדים שלך עם מישהו שאוהב אותך, אבל כרגע, אתה לא במערכת יחסים ארוכת טווח – אתה מכבס כביסה ליד מישהו עם חיוך חמוד וחולצת טריקו מצחיקה. אל תאבד פרספקטיבה. הטנדר הוא ההזדמנות שלך להשוויץ בכל מה שיש לאהוב עליך, לא תירוץ להתחיל לפרוק על בחורה שהייתה נחמדה מספיק להקשיב.[3]

4 שלם את שפת הגוף שלך

שפת גוף היא יותר מסתם עמידה בגב זקוף ויצירת קשר עין: היא כל החבילה, כל מה שאתה עושה כדי לתקשר שהוא לא המילים שיוצאות לך מהפה.[4] שפת גוף היא הדרך העיקרית שבה בני אדם מתקשרים זה לזה מצבים רגשיים, מה שהופך אותה ל"שפה" חשובה ביותר ללמוד אם אתה רוצה להיות בראש משחק ההיכרויות שלך. כללי האצבע הם כדלקמן:[5] יותר קשר עין עדיף על פחות קשר עין. חייך בכל פעם שאתה יוצר קשר עין. אל תסיט את מבטך עד שחייכת. אל תבהה. נסה למנוע מהעיניים שלך להציץ בגופה של אישה אם אתה מדבר איתה. אמצו עמדה פתוחה: רגליים וידיים לא מוצלבות, כתפיים לאחור, בגובה הראש. זה גורם לך להיראות בטוח, רגוע וקשוב. אל תמלמל. דבר ברור וללא היסוס. הישען מעט אל האדם שאתה מעוניין בו כאשר אתה מדבר איתה. להביא את הראש מעט קדימה זה בסדר אם אתה יושב.

5 לעולם אל תשכח: שפת הגוף היא עוצמתית, אבל היא לא תמיד ברורה.

לדוגמה, אנשים נוטים לגעת בחלקים של עצמם שהם חושבים שהם מושכים כאשר הם נמשכים למישהו. בחורה שממשיכה לגעת בשפתיה או בחזה ביד אחת כשהיא מדברת איתך עשויה להתעניין; ואז שוב, היא עלולה להיות מגרדת. קח את כל הרמזים שאתה חושב שאתה רואה עם גרגר מלח.

6 למד את המנטרה הזו: תעשה או תמות.

אם בחורה הייתה נמשכת אליך, לא היית רוצה שהיא תודיע לך עכשיו במקום בעוד שלוש שנים? בנות מרגישות אותו הדבר. זו הסיבה שהניסיון לאט לאט לכבוש את לבה של אישה על-ידי התלהבות אליה אף פעם לא נראה עובד: נשים רוצות גבר שייצא מיד ויגיד מה הוא מרגיש.[6] אם הוא באמת מעוניין מספיק כדי לרצות דייט, הוא צריך להיות מוכן להסתכן בדחייה למען הסיכוי. אפילו נשים שנמשכות אליך מאוד לא יחכו שתבקשי מהן לצאת לנצח. או שהם יחליטו שאתה לא נמשך אליהם ויתייאשו, או שאתה לא מושך כי אף פעם לא היית מספיק אמיץ לבקש דייט. כשאתה מרגיש נמשך לבחורה, אם אתה לא מזמין אותה לצאת באותו יום שאתה מבין שאתה רוצה לצאת איתה, נניח שיש לך כחודש לכל היותר להודיע ​​על כוונותיך. אל תחכו לרגע מושלם.
דילוג לתוכן