נושאי שיחה עם בנות

13 נושאי שיחה לדבר עם בחורות

להיות איש שיחה טוב זה המפתח לליבה של אישה. איך עושים את זה? מגלים בה עניין אמיתי וכן. התעניינות אמיתית בבחורה שיושבת מולך היא הדרך להרשים נשים וליצור רושם ראשוני חיובי. ככל שהמפגש הראשון בינך לבין בחורה יהיה טוב יותר, כך יעלה הסיכוי שתתפתח ביניכם מערכת יחסים מעניינת.

הדברים הטובים ביותר לדבר עליהם עם אישה הם נושאים אישיים, רגשיים וייחודיים. חשוב להתמקד בלגלות מה הופך את אותה בחורה למי שהיא באופן ייחודי. שאילת שאלות והקשבה לתשובות של הבחורה שאתה מגלה בה עניין יכולים לגרום לה להיפתח אליך ולחבב אותך.

הבאנו לך כאן 13 רעיונות לנושאים שאתה יכול לדבר איתה עליהם, כמו גם איך להמשיך את השיחה משם.

1. התשוקות שלה

ממה היא הכי מתרגשת בחיים? מה החלומות, המטרות והשאיפות שלה? מאילו תחביבים או נושאים היא מתלהבת? הדבר החשוב הוא לחקור את אותם חלומות ותשוקות יותר לעומק ולגלות את ההיסטוריה שמאחוריהם אם יש.

מה יש באותו עניין ספציפי שמדליק אותה? איך היא גילתה לראשונה על אותה תשוקה? אם היא עדיין לא מצאה את התשוקה שלה, אילו תחומי עניין יש לה כרגע?

דוגמה לשאלה: איפה את רואה את עצמך בעוד 10 שנים?

2. דברים משותפים לכם

מציאת בסיס משותף היא אבן יסוד לכל קשר בין שני אנשים. פסיכולוגים מצאו שלאנשים יש דחף ליצור תחושת מציאות משותפת. במילים אחרות, אנשים רוצים להתמקד יותר בדמיון שלהם מאשר בשוני.

נסה למצוא יחד איתה נושאים ודברים ששניכם אוהבים או לא אוהבים בכך שתעלה לשיחה נושאים שמעניינים אותך או שאתה אוהב / לא אוהב.

דוגמה לשאלה: איזה סוג מוזיקה את אוהבת לשמוע?

3. מה אתה אוהב בה

כולן אוהבות לקבל מחמאות. גרום לבחורה שאתה מגלה בה עניין לחייך ולהסמיק על ידי שיחה על דברים ספציפיים שאתה אוהב בה. מה תפס את תשומת הלב שלך כלפיה? מה יש בה שגורם לך להתרגש ממנה?

דוגמה למחמאה: יש לך חיוך ממש יפה.

4. דברים שהיא הייתה רוצה לנסות

להרבה נשים יש תחביבים או תחומי עניין יצירתיים שהן רוצות לנסות אך לא היה להן את הזמן או את האמצעים לעשות אותם. התייחסות לדברים אפשריים שהיא רוצה לנסות יעזור לך להכיר אותה יותר טוב, וייצור שיחה עם אנרגיה טובה ומרגשת. ולך תדע, השיחה הזאת עוד יכולה לתת לך רעיון לדייט מעולה.

דוגמה לשאלה: יש תחביב שהיית רוצה לפתח?

5. ספר או סרט שתמיד ילווה אותה

מחקרים מראים שנשים נוטות להימשך פיזית יותר לגברים אינטלקטואלים. ספרים הם סימן ההיכר של שיחה אינטליגנטית. גם אם אתה לא בנאדם שקורא ספרים או רואה הרבה טלוויזיה, הנושא הזה יכול לפתח שיחה מעניינת במיוחד שתגלוש לנושאים שונים.

דוגמה לשאלה: יש ספר או סרט שהשאיר בך חותם? מה שמו ולמה?

6. דברים שגורמים לה להרגיש מלאת חיים

בין כל גורמי הלחץ של אורח החיים המודרני והאינטנסיבי, הרבה אנשים שוכחים לתת עדיפות לדברים שגורמים להם להרגיש טוב. נושא השיחה הזה יעזור לך לגלות אם היא מעדיפה חוויות מרגשות, ספונטניות או רגעים רגועים ושלווים יותר.

דוגמה לשאלה: מה גורם לך להרגיש חיה? מה גורם לך להתרגש? מה עושה לך פרפרים בבטן?

7. איזה מחוות אהבה היא אוהבת לקבל

מערכות יחסים רבות כמו בהכרויות דיסרטיות, נקלעות לקשיים כי בן הזוג לא יודע בדיוק מה נדרש כדי שהאישה שלו תרגיש נאהבת. לדוגמה, בן הזוג יכול להביא לה מתנות בלי סוף אך לעיתים רחוקות יקדיש זמן איכות לשניהם לבד.

אם הינך חושש לגשת לבנות שמוצאות חן בעינך ולהתחיל שיחה, הכנו עבורך מדריך איך להתחיל עם בחורה ולצבור ביטחון.

גישור על פער כזה יהיה חיוני לסיפוק כל הצרכים הרגשיים במערכת יחסים בכל שלב.

לדבר על "שפת האהבה" המועדפת עליה יראה שיש לך אינטליגנציה רגשית גבוהה. כך תוכיח שאתה בעל ניסיון בניהול מערכות יחסים ותהיה לך את היכולת להראות לה אהבה באופן שמתאים אישית לה.

דוגמה לשאלה: מה גורם לך להרגיש נאהבת? היית מעדיפה זמן איכות יחד, מתנות מתחשבות, או מחמאות?

8. מהי קריירת החלומות שלה

לשאול את הבחורה שאתה מגלה בה עניין על עבודת החלומות שלה ייתן לך יותר מושג לגבי תחומי העניין שלה, השאיפות שלה, התשוקות שלה ועל מה שהיא מעריכה בעבודתה. שאיפות הקריירה שלה עשויות להפתיע אותך ולקבל רושם יותר מבוסס עליה.

דוגמה לשאלה: מהי קריירת החלומות שלך? מה היית צריכה שיהיה לך בשביל להשיג אותה?

9. הפחד הכי גדול שלה

פחד הוא רגש עוצמתי אוניברסלי שדרכו ניתן להסיק תובנות על עולמו הפנימי של מישהו. יכול להיות שלאותה בחורה למשל יש פחד מגבהים, מנחשים או מהחושך. אולי היא קלסטרופובית או חוששת להיות נבוכה בפומבי.

בין אם אתם מדברים דרך אפלייקציית או אתר היכרויות, פתח את השיחה הזו ובכך תוכל לגלות רגישות לגבי הפחדים שלה, ותוכל גם לשתף לגבי הפחדים שלך וליצור תחושת פתיחות ביניכם.

דוגמה לשאלה: מה הפחד הכי גדול שלך?

10. מה גורם לה להרגיש בטוחה

הצורך בתחושת ביטחון הוא צורך בסיסי לכל אדם. כדאי להמשיך את השיחה סביב הפחד לכיוון חיובי, גלה מה גורם לה להרגיש הכי בטוחה. האם היא מוצאת ביטחון דרך דברים פיזיים כמו בית מוגן ומאובטח, האם יציבות כלכלית היא הבסיס לביטחון שלה? האם היא יודעת הגנה עצמית? או שאולי היא נוטה יותר להסתמך על בני הזוג שלה שיגנו עליה?

שאלה לדוגמה: מה גורם לך להרגיש בטוחה?

11. האוכל האהוב עליה

כולם אוהבים לאכול, ולכולם יש לפחות מאכל אחד מועדף. זה נחמד לדעת אילו מאכלים היא אוהבת, וכך אולי תוכל להציע לה להזמין אותה לדייט במסעדה עם סגנון האוכל שהיא אוהבת.

שאלה לדוגמה: מה המאכל האהוב עלייך? יש מסעדה שאת אוהבת במיוחד?

12. הדייט האידיאלי עבורה

עבור שיחה רומנטית יותר, שאל אותה מהו הדייט המושלם לדעתה. האם היא נהנית מהדייט המסורתי של ארוחת ערב או משהו הרפתקני יותר כמו טיול בטבע ופיקניק? האם הדייט המושלם הוא לצפות בשקיעה או לאכול ארוחת בוקר יחד?

מה שזה לא יהיה, תוכל לקרוא את המאמר שלנו על מה לדבר בדייט הראשון, כך תהיה ערוך וחכם יותר לקראת הדייטים העתידיים!

שאלה לדוגמה: מהו דייט מושלם עבורך?

13. איך היא תבלה יום מושלם

תרחיש היום המושלם הוא דיון בו בעצם מעלים לשיחה את כל מה שמשמח ועושה טוב לכל אחד מכם. עברו על כל חלק ביום ודברו על מה שיהפוך את הבוקר, אחר הצהריים והערב למושלמים לדעתה.

שאלה לדוגמה: אם היית מתכננת יום מושלם, איך היית מעבירה אותו?

אם תשים לב, כל הנושאים שהעלנו כאן הם נושאים דרכם תהיה לך את האפשרות להכיר יותר לעומק את הבחורה שאתה מגלה בה עניין, אבל אלה לא נושאי שיחה עמוקים וכבדים מידי בשביל היכרות ראשונית.

מה שחשוב, מעל הכל זה שתהיה אנרגיה נעימה ומכבדת בין שניכם. שיהיה בהצלחה!

דילוג לתוכן