נושאי שיחה עם בנים

13 נושאי שיחה לדבר עם גברים

זה לא פשוט לפתח שיחה עם בחור כשאת לא יודעת עליו הרבה. גם לטובים ביותר קורה שהשיחה מתחילה לקרטע אחרי שלב ההצגה העצמית, ובלב רועד נאבקים למצוא את המילים. עבור הביישניות בינינו זה יכול להיות מצב מביך אבל אל דאגה! הכנו בשבילך רשימה של נושאי שיחה שאפשר פשוט לפתח כמעט בכל סיטואציה כך שתוכלי לשבור את הקרח ולהכיר את הבחור טוב יותר.

1. שאלי אותו אם הוא רווק - באלגנטיות!

לדוגמה, אם את מדברת עם מישהו שפגשת בבר או באתר היכרויות, את יכולה לשאול "אתה לא החבר של מאיה? נראה לי שראיתי את התמונה שלך איתה בפייסבוק", הוא כנראה יענה "לא, אין לי חברה". והנה, השגת את התשובה שלך.

אבל אם הוא מנסה להימנע מלספק את המידע ועונה למשל "לא, אני לא מכיר את מאיה" את יכולה לשאול אותו משהו ישיר כמו, "אין לך חברה? קשה לי להאמין!" עדיף להיות ישירה ולברר מראש אם הוא פנוי או לא מאשר לבזבז את הזמן שלך על גברים תפוסים.

2. ספרי לו על אירוע מגניב שאת מתה ללכת אליו

בררי קודם במה הוא עוסק ומה התחביבים שלו, וחפשי אירועים בנושאים שעשויים לעניין אותו. שתפי אותו לגבי אירוע שמתקיים בקרוב, ושאת מתכננת ללכת. רוב הסיכויים שהוא ישאל אם הוא יכול להצטרף אלייך, וכך בקלאס ובאפס מאמץ יצרת את הדייט הראשון שלכם! יצרנו עבורך רשימה של רעיונות לדייטים שיצרו עבורכם חוויה ראשונית טובה.

3. שאלי אותו אם יש לו תוכניות לסוף השבוע

  1. אם אין לו תוכניות, הזמיני אותו אלייך לסרט או הציעי לו לבלות איתך בבית קפה. אם הוא מעוניין בך הוא בוודאות יקפוץ על ההזדמנות.

    כך תוכלו להכיר אחד את השני טוב יותר, בתקווה שזה יוביל למפגשים נוספים.

4. שאלי שאלות על תחומי העניין שלו

נכון שאת נהנית לדבר על דברים שאת אוהבת? כך גם גברים. לשאול אותו על התחביבים שלו או על דברים שמעניינים אותו זו דרך מצוינת לשבור את הקרח. זה גם יעזור לך להבין אם שניכם נמצאים באותו ראש.

זה לא משנה אם יש לכם תחומי עניין משותפים או לא, לשאול אותו מה הוא עושה בזמנו הפנוי זו התחלה נהדרת לשיחה.

5. שחקו במשחק 'מה היית מעדיף'

זה אמנם טיפשי אבל יעיל. הרעיון הוא שאת שואלת את הבחור איזו משתי בחירות הוא היה מעדיף ואז לנהל שיחה על למה ואיך.

למשל לשאול אותו "מה היית מעדיף, לאהוב ולאבד מישהי או לעולם לא לאהוב בכלל?" או דוגמה נוספת "היית מעדיף להיות עשיר או ממש חכם?"

תאפשרי לו לשאול גם אותך שאלות בסגנון וכך תכירו אחד את השני טוב יותר.

6. אם את בבר, שאלי אותו לגבי המשקה שהזמין

את קולטת חמוד בבר, רוצה לדבר איתו, אבל מתקשה להתחיל את השיחה? האלכוהול כאן להציל אותך! שאלי אותו איזה משקה הוא שותה, אם הוא טוב, ומה הוא ממליץ לך להזמין.

משם תוכלו להמשיך לדבר למשל על המקום שאתם יושבים בו ולאחר מכן לעבור לשאלות אישיות. אם את רוצה לקחת את זה צעד קדימה, בקשי לגימה מהמשקה שלו. קחי לגימה, ושמרי על קשר עין.

7. שאלי אותו על השאיפות שלו

אם את רוצה לקבל הצצה אל מעמקי נשמתו, שאלי אותו על השאיפות שלו. שאלי שאלות אישיות כמו מה הוא תמיד רצה להיות כשיגדל או מה הוא היה עושה בחיים אם כסף לא היה מהווה בעיה?

שאלות בסגנון הזה יכולות לעזור לו להיפתח אלייך ולאפשר לך להכיר אותו טוב יותר. כמו כן, לעולם אל תהיי שיפוטית או ביקורתית. זה רק יעצבן אותו.

8. שאלי אותו על העבודה שלו

לעבודה יש ​​חלק גדול בחיינו – אנו עובדים בממוצע תשע שעות ביום, רוב ימי חיינו. אל תשאלי רק מה תפקידו. שאלי אותו שאלות נוספות כמו איך נראה יום טיפוסי, מה הוא הכי אוהב במה שהוא עושה וכו'.

את יכולה גם לספר לו על העבודה שלך, האתגרים שאת מתמודדת איתם, הדברים שאת עושה בעבודה וכו' כדי למצוא מכנה משותף.

9. דברו על אוכל

אם יש נושא אחד בעולם שכולם אוהבים לדבר עליו זה אוכל! שאלי אותו אילו סוגי מטבחים הוא אוהב, אם הוא יודע לבשל,​​הדבר הכי מוזר שהוא אכל וכו'. שתפי גם על עצמך.

אולי אפילו תעזו לאתגר אחד את השני וללכת לאכול יחד משהו שמעולם לא ניסיתם.

10. דברו על מוזיקה או סרטים

איזה סוג של סרטים או מוזיקה הוא אוהב? מה הסרט האחרון שהוא צפה בו? עם מי הוא הלך? האם הוא נהנה? על איזה שיר הוא חורש? שאלות כאלו יכולות להתחיל שיחה שיכולה להימשך שעות.

אולי שניכם יכולים אפילו ללכת לסרט או להופעה ביחד אם שניכם אוהבים את אותו הז'אנר.

11. דברו על מה שאתם רוצים בעתיד שלכם

ככל שתיפתחי אליו יותר, כך הוא יפתח אליך יותר. ספרי לו על הדברים שאת רוצה להשיג בחיים, המטרות שלך והחלומות שלך. ספרי לו מה מפחיד אותך ועם אילו כישלונות התמודדת. לאחר מכן, שאלי אותו על תוכניותיו לעתיד.

תגלו שחלק מהמאבקים שהתמודדתם איתם דומים, וזה יעזור לשניכם להתחבר ולהתקרב.

12. שאלי אותו על טיולים שחווה

האם הוא אוהב לטייל? יש כל כך הרבה שאלות שאפשר לשאול שהוא ישמח לענות. איפה הוא טייל? מה הוא אהב או לא אהב במקומות שהוא ביקר בהם? מהו המקום האהוב עליו מכל המקומות בהם היה? האם הוא אוהב לטייל לבד או בקבוצה? דרך השאלות האלה תוכלי לגלות עליו הרבה ולשמוע סיפורים על חוויות טובות שעבר.

13. שאלי אותו על חיית המחמד שלו

אם יש לו חיית מחמד, שאלי אותו על זה. זה נושא שלבעלי חיות מחמד אף פעם לא נמאס ממנו. הם מעריצים את חיות המחמד שלהם ולעולם לא נמאס לדבר עליהן! תשאלי איך קוראים לחיה, כמה זמן היא בחייו, איזה דברים כיפיים הם עשו ביחד וכו'.

לרוב האנשים, לא משנה כמה הם ביישנים או מופנמים, יהיו לפחות כמה דברים להגיד על כל אחד מהנושאים האלה. יש נושאי שיחה עמוקים ויש קלילם. ברגע שתמצאי נושא שהוא מתעניין בו, התעכבי עליו והמשיכי לדבר עליו למשך זמן מה. שאלי שאלות נוספות על כל מה שנוח לו לדבר עליו.

חשוב לוודא שהבחור מרגיש בנוח לדבר איתך. הדייט הראשון יכול להיות קשה, אבל אם תתנו לשיחה לזרום בטבעיות, אין סיכוי שהוא לא ייהנה. כמו כן, זו הזדמנות להכיר אותו טוב יותר ולאפשר לו להכיר אותך. אז נצלי את אוסף נושאי השיחה שלנו בצורה שמבטאת אותך וצרי שיחה קלילה וכיפית. בהצלחה!

דילוג לתוכן