שאלות לחיזוק הזוגיות

לא יודע מה בן הזוג רוצה ממך? אולי הגיע הזמן שתגלו!

אחת הטעויות הגדולות ביותר שאנו יכולים לעשות בזוגיות היא לא לשאול מספיק את השאלות הנכונות. על ידי שאילת השאלות הנכונות, תוכל לגלות מה בן הזוג שלך צריך ורוצה ממך ומהזמן המשותף שלך.

7 שאלות שיכולות לחזק את מערכת היחסים שלכם

  1. "במה אני יכול לעזור לך עכשיו?"

אם אתה מוצא את עצמך עם קצת זמן בידיים שלך, למה שלא תציע את הדקות האלה לבן הזוג שלך כמחווה אוהבת. לרובנו יש יותר מדי בצלחות, וזוג ידיים נוסף יכול לעשות הבדל גדול בביצוע דברים. בנוסף, לעשות דברים ביחד יכול להיות מקשר.

  1. "איך אני יכול להראות לך שאני אוהב אותך?"

רוב הזוגות טובים באמירת שלוש המילים הקטנות הללו, אבל המעשים מדברים חזק עוד יותר. אולי יקירכם ירצה נשיקה או עזרה בגינה. לא משנה מה הבקשה שלו או שלה, ההצעה שלך להציג את אהבתך תגרום לבן הזוג שלך להרגיש מוקיר.

  1. "האם יש בי משהו 'קטן' אחד שהיית רוצה שאשנה?"

כן, זה יכול לעורר שיחה רצינית (ומסובכת), אבל על ידי הדגשת המילה מעט, אתה יכול להקל עליה משמעותית. לפעמים אנחנו עושים באופן לא מודע דברים שגורמים לבן הזוג שלנו לאי נוחות, אבל זה לא מספיק מעצבן כדי שהם יגידו לנו. על ידי שאילת שאלה זו, אתה יכול למנוע ממטרד קטן להפוך לבעיה גדולה.

  1. "יש מקום מיוחד שהיית רוצה ללכת אליו?"

אולי אינך במצב לטוס לפריז, אבל זה נחמד לתת לאחד שאתה אוהב את המתנה לבחור במקום כלשהו, אפילו קרוב יחסית, שהוא או היא היו רוצים ללכת איתך. אתה יכול גם לתכנן חופשה מפוארת יותר אם מצב הרוח (והתקציב) פוגע בך. זו דרך מצוינת שיהיה למה לצפות, שמטפח אושר.

  1. "מה יש בחיינו המשותפים שעושה אותך מאושר?"

שאלה זו תגרום למאהבכם לחשוב על כל הדברים שהוא או היא נהנים בקשר שלכם. עצם הדיבור על ההנאות יגרום לשניכם להרגיש קרובים יותר ויוסיף עוד עומק לחיבור שלכם.

  1. "האם יש משהו שאני יכול לעשות כדי לגרום לך להרגיש נאהב יותר?"

השאלה העדינה הזו עשויה להפוך את בן הזוג שלך ללא מילים, לפחות לרגע. אבל גם אם יש לך מערכת יחסים נהדרת, בן הזוג שלך בוודאי יכול לחשוב על משהו שיכול להפוך את האהבה שלך לחזקה עוד יותר.

  1. "מה זה משהו שהיית רוצה לעשות ביחד שמעולם לא עשינו?"

זה יכול לפתוח כמה רעיונות לרגש את שניכם. אתה יכול לשחק עם רעיונות שונים עד שתמצא זוג שממש שובה אותך. זכרו, עשיית דברים חדשים עם בן הזוג יגרום לכם להרגיש קרובים יותר.

 

כאשר אנו נתפסים לפעילויות יומיומיות, אפילו זוגות בעלי כישורי תקשורת מצוינים יכולים לשכוח לשאול את בן הזוג מה הוא או היא צריכים או רוצים. אם אתה יכול להשתפר בשאלת השאלות הנכונות, מערכת היחסים שלך תהיה טובה יותר בשביל זה.

דילוג לתוכן