קריאה של שפת גוף של נשים: סימנים לחשיפת משיכה

קריאה של שפת גוף של נשים: סימנים לחשיפת משיכה

שפת גוף נשית, או שפת הגוף של נשים, לא כל כך שונה מזו של גברים. עם זאת, לשפת גוף נשית יש כמה הבדלים בולטים ששני המינים יכולים לשים לב אליהם.

האם נשים טובות יותר מגברים בקריאת שפת גוף?

סליחה חבר'ה, אבל המדע מראה שנשים טובות יותר בשליחת ובקליטת רמזים לשפת גוף מאשר גברים. כך:

מוניקה מור, פרופסור לפסיכולוגיה ניסיונית באוניברסיטת וובסטר בסנט לואיס, גילתה שגברים מפספסים לעתים קרובות את אות החיזור הראשון של אישה שמביטה בעין. בממוצע, נשים צריכות להביט שלוש פעמים לפני שגבר ישים לב.

נשים עשויות להיות טובות יותר בקריאת שפת גוף מכיוון שיותר מהמוח שלהן פעיל כשהן מעריכות התנהגות של אחרים. סריקות MRI מגלות שלנשים יש 14 עד 16 אזורי מוח פעילים בזמן הערכת אחרים, בעוד שלגברים יש רק 4 עד 6 אזורים פעילים.

איך לספר לבחורה שאתה אוהב אותה

תן לי להחזיר אותך לתיכון: אתה נער מתבגר מביך, ואתה רואה את אהובתך מהתיכון בוהה לך בפנים. אתה לא יודע איך לבקש ממנה לצאת, אז מה הדרך הטובה ביותר לומר לה באופן לא מילולי שאתה חופר אותה? האם עליך:

  • לחייך אליה
  • לקרוץ אליה
  • תראה לה את השרירים שלך
  • להתנופף כמו תרנגולת

התשובה?

שאלת טריק – אין תשובה נכונה! עד שהחלטת לאותת על התעניינותך, סביר להניח שהיא כבר שלחה לך עשרות – אם לא מאות – של אותות מיקרו זעירים שמציינים אם היא מעוניינת בך. איתותים שאולי עברו ישירות מעל הראש שלך אם אינך יודע מה לחפש.

למעשה…

רוב האיתות המוקדם נעשה על ידי נשים. נשים הן באמת "הבוררות" שמושכות תשומת לב על ידי הצגת אותות לא מילוליים עדינים. אז אם אתה יודע מה לחפש, לא יהיה צורך שהעצמי המגושם שלך בתיכון לאזור אומץ להתמודד עם דחייה מלכתחילה.

אז מה כדאי לחפש? הנה מה לחפש כדי לקרוא בהצלחה את שפת הגוף של אישה.

הכתפיים שלה ינועו לעברך

האם אי פעם הסתכלת אישה מעבר לכתפה או הרימה אותה? הכתפיים אולי נראות תמימות, אבל הן גם מחקות את החזה והבריאות המינית של האישה.

מבט הצידה על כתף מורמת מדגיש את הקימורים ואת העגלגלות של הפנים הנשיות. זה מסמל אסטרוגן, חושף את הפגיעות של הצוואר ומשחרר פרומונים. נשים עושות זאת באופן אינסטינקטיבי כשהן מנסות לפלרטט.

היא "בטעות" תיגע בך

נשים מחפשות באופן פעיל הזדמנויות לגעת באחרים שהן מתעניינות בהן. רוב הנשים לא יגעו בך ישירות כדי לאותת על עניין (אלא אם כן אתה קרוב), אז הן יבדקו את המים בעקיפין על ידי כך שזה ייראה כמו תאונה.

מגע עדין בזרוע, אצבעותיה נוגעות בשלך, חוטפות את ירכיה בירכיך – אולי אתה חושב, "אוי, זו הייתה רק תאונה!"… אבל רוב הסיכויים שאתה טועה כל כך!

בעולם שפת הגוף אין תאונות. אל תטעו בנגיעה "מקרית" כתאונה. אם אתה מבחין שהיא נוגעת בך, זו עלולה להיות תאונה, בטח. אבל אם זה יקרה בפעם השנייה, או שלישית, ייתכן שהיא באמת מתעניינת בך.

פניה יראו תשוקה

האם ידעת שפנים של נשים הן בדרך כלל יותר אקספרסיביות משל גברים? אם תשים לב היטב, אישה שמגלה סימני עניין תדלוף סימני תשוקה על פניה.

אם אתה כבר מכיר את 7 המיקרו-ביטויים השונים, אולי אתה תוהה, "אין ביטוי רצון, נכון?" ואתה צודק! תשוקה היא לא אחד מ-7 הביטויים האוניברסליים. עם זאת, אנו באמת יכולים לראות תשוקה בפניה של אישה נמשכת דרך שפתיה ועיניה:

השפתיים שלה ייפרדו מעט. האם השפתיים שלה פשוקות מעט? שפתיים פשוקות קלות גם מחקות את איברי המין הנשיים. זה מרמז על "הד" איברי המין. העיניים שלה ירפרפו. היא עלולה להניף אליך לרגע את עפעפיה. זה עשוי להיות ברור יותר עם הטיה קלה כלפי מטה של ראשה.

היא תלטף את הברך

מחקרים מראים שנגיעה וליטוף בברכיים יכולים לאותת על עניין מיני. כמובן, אם היא מלטפת את הברך שלך, אין צורך בשאלות נוספות. אבל אם היא מלטפת את שלה, זה עשוי להיות רצון תת מודע ללטף את שלך.

היא תפתח את גופה

שפת הגוף שלה תעיד על פתיחות במקום להיות סגורה. דברים שכדאי לחפש כוללים:

נשק. האם זרועותיה פתוחות יותר סביבך? האם הם נעים בחופשיות ואינם מוחזקים קרוב לגופה? נשים נוטות יותר לשלב את זרועותיהן על פלג הגוף העליון שלהן סביב גברים אגרסיביים או לא מושכים, אבל אם הן ימצאו אותך מושכת, הן יפתחו את הגוף שלהן.

רגליים. רגליים משוכלות לא אומר בהכרח שהיא לא אוהבת אותך – זה יכול להיות רק אות משיכה. הקפד לציין את כיוון הברכיים שלה כדי לראות אם היא מצביעה אליך או רחוקה ממך.

צפו בשפת הגוף שלה, שכן גוף רגוע יותר מעיד על נוחות ומשיכה.

היא תחשוף את הירך שלה

למרות שהצלבת רגליים עשויה להיות סימן סגור, חלק מהנשים עשויות להצליב את רגליהן כדי לחשוף את הירכיים. (רמז: הם בהחלט יודעים.) נשים עשויות לעשות זאת במיוחד אם הן לובשות חצאית קצרה, מכנסיים קצרים או חותלות צמודות.

היא תמצמץ עוד

ד"ר דיוויד גיבנס, מנהל המרכז למחקרים לא מילוליים, אומר כי "מצמוץ עין מהיר (או 'פרפר ריסים') פירושו שהעלית את רמת העוררות הפסיכולוגית של המצמוץ". כאשר אישה ממצמצת פתאום מהר יותר, ייתכן שהגברת את רמת הריגוש המינית שלה.

ייתכן שתבחין במצמוץ עיניים מהיר פתאומי כשאתה מספר סיפור מדהים שאתה בחור מגניב/מרגש/מצחיק. זוהי דרך סאבלימינלית לומר, "תפסת את העניין שלי."

היא תעשה את היפוך שיער

אם צפית בטלוויזיה בעבר (כמו, אי פעם), אולי שמת לב לפרסומות האלה של דאב או פנטן. לרובם יש דבר אחד במשותף: התהפכות שיער מוגזמות בטירוף.

נשים מעיפות את השיער שלהן או נוגעות בצוואר שלהן כשהן מפלרטטות כי זה חושף את בית השחי, שמשחרר הורמוני מין, מראה את עקמומיות הצוואר ומדגיש שיער בריא מבריק. היפוך שיער נעשה כדי למשוך תשומת לב. העיניים שלנו נמשכות אוטומטית אל השיער כאשר אישה מתהפכת. זו דרך לא מילולית לומר, "תראה כמה בריא ויפה השיער שלי נראה!" אפילו עם חולי תרדמת, הוכח שהם מנסים לעקוב אחר תנועה בעיניים.

היא תלקק את שפתיה

שפתי המין החיצוניות של האישה הן באופן פרופורציונלי זהה לעובי של שפתי הפנים שלה. זה נשמע גס, אבל שפתיים הן סוג של "חיקוי עצמי" שנועד לסמל את אזור איברי המין הנשי. אם היא נמשכת אליך, היא תלקק את שפתיה כדי להפוך את שפתיה למברקות ו"מזמינות" יותר. הליקוק גם גורם ללשונה לבצע תנועות שמושכות אליהן תשומת לב.

טיפים לשפת גוף נשית לפלרטט

אם ניקח בחשבון כמה מסממני שפת הגוף הנשיים, הנה כמה טיפים לגברים ולנשים כאחד להיות מומחי אהבה בשפת גוף:

כאשר ניגשים לאישה, גברים לא צריכים לעלות מאחור, כי זה יעמיד אותה על המשמר. עדיף להם להיכנס בזווית ואז לעמוד בזווית.

אתה לא צריך להיות בעל מראה מושלם כדי למשוך גבר. מחקרים מראים שגברים נמשכים יותר לאישה שעוסקת בהתנהגות פלירטוט כדי להראות שהיא זמינה, לעומת האישה הנראית הכי טוב בחדר. מה אנשים מחשיבים שפת גוף "חביבה"? להלן כמה מההתנהגויות שהן מושכות וחביבות בסיטואציות חברתיות, עסקיות ורומנטיות:

  • מחייך
  • בעל פנים אקספרסיביות
  • שמירה על הידיים מתחת לגובה הסנטר (למעלה ניתן לראות כאגרסיביות או מוגזמות)
  • חציית זרוע מינימלית
  • שמירה על ידיים מחוץ לכיסים
  • ראש משולש מהנהן כדי להראות עניין
  • מבט אינטימי בעיניים (מהעיניים אל הפה אל הגוף)
  • נשען לעבר האדם השני
  • שיקוף עדין

בונוס: שפת גוף נשית בקצרה

למרות שנתתי לך רמזים כאן, שפת הגוף הנשית היא כל כך מגוונת ועצומה שכל אישה יכולה לעשות דברים אחרת. חלק מהנשים עשויות להיות מגניבות כמו מלפפון אבל מאוהבות בטירוף, ואחרות לא יכולות שלא לקרוץ לכל בחור שהוא אפילו בסדר מרחוק.

 

דילוג לתוכן