איך לגרום לבחורה לשכב איתך

הדבר הראשון שאתה צריך להבין ולקבל הוא שאנחנו הגברים עוברים תהליך שונה ממה שנשים עוברות כשזה מגיע לסקס. לנשים, קל מאוד למשוך גברים לסקס מכיוון שרוב הגברים מוכנים לקיים יחסי מין עם אישה רק על סמך המראה שלה.

רוב הבחורים (כ-95%) יקיימו יחסי מין עם אישה מושכת פיזית, גם אם הם לא אוהבים את האישיות שלה או שאין להם כוונה לקיים איתה מערכת יחסים. עם זאת, רוב הנשים אינן עובדות באותו אופן.

רוב הנשים לא יקיימו יחסי מין עם בחור רק על סמך המראה שלו, כי הן מייחסות חשיבות רבה יותר לאישיות של הבחור ולאיך שהוא גורם להן להרגיש בסביבתו.

רוב הנשים גם רוצות לחוות בנייה של מתח מיני (זה יכול לקחת דקות, שעות או ימים תלוי במצב) לפני שהן מרגישות מוכנות לשחרר את המתח שהצטבר עם סקס.

במאמר זה נסביר את התהליך הטבעי והשלבים שאתה צריך לעקוב אחריהם כדי לגרום לאישה לשכב איתך.

התהליך הטבעי והשלבים שאתה צריך לעקוב אחריהם כדי לגרום לאישה לשכב איתך.

1. תגרום לה להרגיש משיכה לאישיות ולאיכויות הפנימיות שלך

אמנם זה נכון שנשים יכולות להרגיש משיכה לתכונות שטחיות של גברים כמו מראה, גובה, כסף ומעמד חברתי, אבל רוב הנשים יהיו מוכנות לקיים יחסי מין עם בחור שיש לו גם תכונות מושכות אחרות מעבר.

לדוגמה: אם בחור במראה ממוצע פוגש אישה וגורם לה להרגיש משיכה לביטחון העצמי שלו, לכריזמה, ליכולת להצחיק אותה והאווירה הגברית שלו שגורמת לה להרגיש נשית ומיוחדת, סביר מאוד שהיא תהיה מוכנה לשכב איתו אם הוא פועל נכון.

2. תבנה את המתח המיני ביניכם

בניגוד לגברים שמשיגים זקפה מיידית פשוט על ידי צפייה בפורנו, נשים בדרך כלל יזדקקו לחימום כלשהו ולרוב יצטרכו להגיע לאיזשהי ״נקודת רתיחה״ לפני שהן יהיו מוכנות לקיים יחסי מין.

זו הסיבה שכל כך חשוב לבנות מתח מיני בינך לבין האישה שאיתה אתה מעוניין לשכב. למעשה, אתה צריך לגרום לה להרגיש משיכה אליך ואז לגרום לה לעבוד כדי ״להרשים״ אותך עוד קצת לפני שהיא תשיג אותך לגמרי ותזכה לנשק אותך או לשכב איתך.

נשים מתייחסות לבחורים כאלה כאל אתגר. זה מוסיף להן עניין לתהליך. אם אתה מהווה לה אתגר, אתה בעצם גורם לה לבנות משיכה אליך יותר ויותר ברצון לכבוש אותך, וכך נותן לאישה את מה שהיא באמת רוצה ואם אתה נותן לה את מה שהיא רוצה, היא תיתן לך את מה שאתה רוצה.

3. צור קשר ייחודי בינך לבינה

הרבה בחורים נתקעים בשלב הזה. הם מתחילים לדבר עם אישה, אבל מהר מאוד נגמרים להם הדברים להגיד או שהם נאבקים לשמור על השיחה מעניינת.

במקום לשאול את אותן שאלות נדושות או להיצמד לנושאים בטוחים, נסה לגלות מה גורם לה להתרגש. מה התשוקות שלה? מה מעיף אותה באוויר? מה המטרות והשאיפות שלה?

תקשיב לה בתשומת לב ותפגין עניין אמיתי במה שיש לה לומר. שתף גם על תחומי העניין והחוויות שלך, אך הקפד להתמקד במציאת בסיס משותף ורעיונות חדשים יחד.

חיבור חזק נבנה על חוויות משותפות ושיחות משמעותיות מגביר את הסיכוי שלך למשוך בחורה מינית. אז אל תפחד לקחת סיכון ולנסות איתה משהו חדש. בין אם זה תחביב משותף או הרפתקה מרגשת, יצירת חיבור ייחודי בינך לבינה תגרום למערכת היחסים שלך לעלות שלב.

4. נשק אותה

הצעד החשוב ביותר לפני סקס הוא לנשק את הבחורה. זה נשמע די מובן מאליו, אבל הרבה בחורים מהססים בשלב זה ואז תוהים מדוע האינטראקציות או הדייטים שלהם גוססים או נגמרים.

אתה חייב להגיע לנשיקה הראשונה כי היא משנה את הדינמיקה מלהיות תמימה ומשחקית להיות אינטימית ומינית. ברגע שאישה מנשקת אותך, יש סיכוי גבוה יותר שהיא תהיה מוכנה לשכב איתך באותו לילה.

כמובן, העיתוי וההקשר הם חשובים כשמדובר בנשיקות. אתה לא רוצה לכפות נשיקה או לגרום לה להרגיש לא בנוח. חפש הזדמנויות ליצור אווירה רומנטית ולבנות מתח מיני בינך לבינה. שים לב לשפת הגוף שלה ולסימנים המילוליים שלה כדי להבין אם היא מוכנה לנשיקה או לא.

הנשיקה הראשונה היא רק ההתחלה. זה פותח את הדלת לרמה עמוקה יותר של אינטימיות ויוצר את הבמה להמשך מגע פיזי ביניכם. אז, כשמגיע הרגע המתאים, לך על זה!

איך תדע אם אישה רוצה לשכב איתך?

כל עוד אתה עוקב אחר השלבים כאן למעלה, סביר להניח שאישה תרצה לשכב איתך. עם זאת, נשים אינן בדיוק אותו הדבר והן יחשבו, יתנהגו ויפעלו בדרכים שונות בנסיבות שונות.

לדוגמא: לפעמים תפגוש אישה באתר היכרויות או בפנים אל פנים שבאמת נמשכת אליך ורוצה לשכב איתך, אבל היא תעמיד פנים כאילו היא לא מאוד מעוניינת ואז היא תשחק אותה קשה להשגה.

למה שהיא תעשה לך את זה?

כדי לבדוק את רמת הביטחון שלך: אם היא משחקת קשה להשגה ואתה מתחיל לפקפק בעצמך, להסס ולא לעמוד בלחץ, היא תדע שאתה לא מספיק בטוח בעצמך בשביל להיות עם אישה כמוה.

כדי לבחון את רמת העניין שלך: אם היא משחקת קשה להשגה ואז אתה מאבד בה עניין, היא יודעת שאתה לא באמת מתעניין בה ורק ניסית להרים את האגו שלך על חשבונה.

כדי לבדוק את רמת הייאוש או הנזקקות שלך: אם היא משחקת קשה להשגה ואתה מתחיל לנסות נואשות להרשים אותה, היא תניח שאתה מרגיש לא ראוי לה וכנראה שאתה לא מספיק טוב לאישה כמוה.

כדי להגן על הדימוי העצמי שלה: רוב הנשים לא רוצות להיראות קלות מדי בכל הנוגע לסקס, כי הן רוצות שתעריך אותן.

כפי שאתה יכול לראות, ישנן סיבות רבות ושונות מדוע אישה תשחק אותה קשה להשגה כשאתה מוביל אותה לשכב איתך.

כדי להצליח לגרום לנשים לשכב איתך, אתה חייב לשלוט ביכולת למשוך נשים כך שהן באמת ירצו להיות איתך וגם לשמור על הביטחון העצמי ייציב כך שתוכל להישאר נוכח באינטראקציה ולהמשיך להתקדם עד שתגיע לחיבור המיני ביניכם.

לפעמים, זה יקרה בקלות רבה כאשר אתה פוגש אישה, אתה תגרום לה להרגיש משיכה ותתחיל לנשק אותה מיד. עם זאת, במקרים אחרים, זה יכול לקחת 2-3 שעות של בילוי ביחד לפני שאישה תהיה מוכנה לנשק אותך, לעזוב את המקום ולשכב איתך.

זכור תמיד: סקס הוא הנאה הדדית

דבר אחרון שיש לציין כאן בנושא איך לגרום לאישה לשכב איתך הוא תמיד לזכור שסקס צריך להיות מהנה לגברים ולנשים כאחד. זו אמורה חוויה מהנה לשני הצדדים. לעולם אל תכנס לסיטואציה במחשבה שאישה עושה לך טובה שהיא שוכבת איתך. זה לא עובד ככה.

אתה צריך לגרום לה ליהנות מהחוויה באותה מידה שאתה נהנה ממנה. אל תתייחס לסקס כעסקה חד צדדית שבה אתה רק מחפש לספק את הרצונות שלך. התמקד בבניית חיבור ויצירת חוויה נוחה, מכבדת ומהנה עבור שניכם.

תקשורת היא המפתח בכל הנוגע לחווית סקס מהנה. ודא ששניכם נמצאים באותו ראש לגבי מה שאתם רוצים ועם מה שנוח לכם לעשות. הקשב לצרכים ולרצונות של הבחורה, ואל תפחד לשתף בעצמך. על ידי תקשורת פתוחה וכנה, תוכל לבנות חיבור חזק יותר ולהבטיח ששניכם תשיגו את מה שאתם רוצים מהחוויה.

דילוג לתוכן