איך לגרום לו לשלוח הודעה

פעם גברים היו אלה שלוקחים את ההובלה במערכת יחסים. זה היה כאילו המשכיות הקשר נשענת עליו, ורק נשים צריכות לחכות ולראות. אבל זה כבר לא ככה. אפילו נשים יכולות לעבור לבחור שהן מתעניינות בו. לגברים מסוימים לא אכפת כשהנשים יוזמות, אבל לחלק לא. גברים הם גברים, הם לא אוהבים להשתלט עליהם בזוגיות. כי ברגע שאישה תוביל, היא תוביל את מערכת היחסים עד הסוף.

אנחנו הנשים צריכות להיות מסורתיות מתישהו ולתת לו להחליט. לאחר הפגישה הראשונה, לא השאר שום דבר מלבד המספר שלך וחכה שהוא ישלח לך הודעה ראשונה. עם זאת, זה מדאיג במובנים מסוימים כי אנחנו אף פעם לא אם הוא ישלח הודעה או לא. זה המקום שבו הדרכים לקבל טקסט לבחור ממלאות לראשונה תפקיד חשוב. עשה את הדברים המפורטים למטה כדי לגרום לו לשלוח לך הודעה ראשונה בוודאות.

1. אל תהיו תוקפניים

כיוון שלנשים בימינו יש יותר אומץ מאשר בעבר, הן נעשות נועזות מאוד ואין להן בושה לרדוף אחרי גברים. הגרוע ביותר הוא שהם נוטים להכריח את הגבר לאהוב אותם, וזה ביטול גדול עבור כל גבר.

2. היו בטוחים

ביטחון עצמי הוא הדבר הטוב ביותר שגורם לכל גבר להתעניין לרדוף אחריכם. ככל שהוא יראה בך ביטחון, כך הוא חושב כמה אתה מדהים והוא היה רוצה להכיר אותך טוב יותר. זה סימן שהיא חומר של חברה שהוא רוצה שיהיה לו.

3. תהיה עצמך

אתה לא צריך לזייף שום דבר רק כדי לשלוח לו הודעה ראשונה. תאמין או לא, אפילו בחור יכול לדעת אם אתה מעמיד פנים או לא. תן לו ליפול למה שאתה באמת.

4. תהיה מסתורי

אל תתן הכל במכה אחת, אלא אם כן לא יהיה לו מה להיות סקרן. תהיה מסתורי והסתיר את עצמך קצת. זה גם דרכים טובות למשוך את תשומת הלב של מזל תאומים אם במקרה הוא היה כזה.

5. החזק את הרצון שלך

כדי לשלוח הודעה או להתקשר אליו קודם. זכור שברגע שתהפוך לראשונים, הוא לעולם לא יתחיל לך כלום. אתה צריך להיות זה שמבקש ממנו פגישה קודם, להתקשר אליו קודם, והכל קודם. רק להיות סבלני ולהתאפק.

6. לפלרטט איתו

זה בוודאי דבר שכל אישה תעשה כדי לקבל את תשומת הלב מבחור שהיא מחבבת. פשוט תעשה את זה טבעי ולא אגרסיבי מדי. אתה יכול לנסות את הדברים הכי מתוקים לומר לפלרטט איתו.

7. שמור את זה קצר

יבוא זמן שבו הוא ייצור איתך קשר לעתים קרובות באמצעות הודעות טקסט, שיחות, או אפילו יבקש לקבוע פגישה. שמור איתו כל הזמן קצר, כדי שהוא יחשוק לעוד וירצה לפגוש אותך יותר.

8. תן לדברים לקרות

זה אולי קשה אבל שווה לעשות את זה. נסה כמיטב יכולתך כשאתה פוגש אותו, ועכשיו אתה רק צריך לשבת אחורה ולחכות. תן לדברים לקרות באופן טבעי מעצמם. אל תמהר או תכריח דברים מתוך חוסר סבלנות.

9. אל תהיה נצמד

זכור שאסור לך לעקוב אחריו לכל מקום. גם כשאתה עושה את זה ללא ידיעתו, אסור לך אף פעם. תהיה עצמאי כי זו גם הדרך הטובה ביותר להשיג גבר.

10. שמור אותו לרדוף אחריך

אל תתחיל הכל. אתה עדיין בשלב מפלרטטים, אז תן לו לעשות הכל קודם. אל תיזום דבר ותנו לו למי שרודף אחריכם.

סיבות מדוע הוא שולח לך הודעה ראשונה

 

  • הוא מתעניין בך ורוצה להכיר אותך יותר.
  • הייתה שיחה לא גמורה קודם לכן והוא רוצה להמשיך אותה באמצעות טקסטים.
  • הוא מפנה זמן לשלוח לך הודעות טקסט או למרבה המזל יש לו זמן פנוי לשלוח לך הודעות.
  • הוא רוצה להיות איתך במערכת יחסים רצינית יותר.
  • הוא הרגיש כיף ומאושר בגללך.

 

דילוג לתוכן