איך לדעת אם הוא נמשך אליי

15 סימנים שיעזרו לכן לדעת אם גבר נמשך אליך

יש גברים שהם מאוד ישירים כשהם נמשכים לאישה. הם אומרים את זה בקול רם או מראים את זה במעשים כשהם מנסים לכבוש את ליבך. אך קיימים גם בחורים לעומת זאת, אולי קצת יותר ביישנים, והם יכולים להיות קשים יותר לקריאה.

במיוחד כשמדובר בדייטים, זה עשוי להיות לא פשוט להבין אם מישהו מעוניין בך או רק מעביר את הזמן.

לברר אם בחור באמת מעוניין זה לא כל כך מורכב. הגוף תמיד יגלה את מה שלא נאמר במילים, סימנים ברורים למדי. במאמר זה הבאנו לך רשימה של 15 סימני משיכה ומתח מיני שכדאי לשים לב אליהם כדי לבדוק אם הוא בקטע שלך.

1. הוא יוצר הרבה קשר עין

שימי לב אם את תופסת אותו מביט בך לעיתים קרובות. לדוגמה, אם אתם משוחחים בקבוצה עם חברים והוא תמיד מחפש לראות את התגובה שלך, זה יכול להיות סימן טוב. קשר עין אינטנסיבי יכול להיות סימן עדין לכך שהוא מעוניין בך. אם את שמה לב למבט שלו, תפסי את מבטו לזמן קצר ואז פגשי אותו בחיוך.

2. הוא מלקק את שפתיו

אם את רואה אותו מלקק את שפתיו סביבך, זה עשוי לומר שהוא מרגיש כימיה מינית. או שהוא בדיוק סיים לאכול. כאשר נמשכים מינית למישהו, הלשון עשויה להיות יותר פעילה, כמו גם לליקוק שפתיים תכוף. ליקוק שפתיים איטי יכול להיות רמז לפלרטוט מכוון וברור.

3. הוא נוגע בך

  1. אם הוא יושב לידך כשהרגליים שלכם נוגעות, או שהזרועות מתחככות, או שאולי הוא נותן לך כיף, נוגע לך בכתף או שם את ידו על ידך… כל אלה יכולים להיות סימנים לכך שהבחור נמשך אלייך.

4. הוא יוצר איתך שיקוף

אם הוא מזיז את הגוף שלו בסנכרון עם הגוף שלך, זה אומר שהוא מתחבר אלייך באופן לא מודע. זה מתואר לעתים קרובות כ'כימיה', אבל יש מנגנון אבולוציוני פשוט מאחורי התופעה. מחקר התנהגותי מראה ששיקוף והתאמה – העתקת שפת הגוף, התנהגויות וחזרה על המילים שלהם – עוזרות לבנות אמון ולבסס קרבה.

5. הקול שלו נהיה עמוק יותר

אם הקול שלו נהיה עמוק יותר, יכול להיות שהוא מנסה להרשים אותך. על פי מחקר משנת 2013, נשים נוטות להעדיף גברים עם קול עמוק יותר. גבר יעמיק את קולו באופן לא מודע כאשר הוא נמשך מינית לאישה.

6 . האישונים שלו מתרחבים

קשה לראות את הסימנים המשמעותיים ביותר של תשוקה מינית מבחוץ: קצב הלב שלו עולה, יש לו פרפרים בבטן, יש לו זקפה מוחבאת במיומנות מחוץ לטווח הראייה. אך את העיניים קשה להסתיר. חוקרים מאוניברסיטת קנט גילו כי התרחבות האישונים היא אינדיקטור להתעניינות מינית של אדם באנשים אחרים.

7. הוא משדרג את המלתחה שלו

אם יש שינוי אופנתי גדול והוא בוחר את הלבוש שלו יותר בקפידה אחרי שהתחלתם לבלות יחד, אולי הוא מנסה להרשים אותך. שימי לב לשינויים בבחירת הלבוש שלו. שבוע שעבר, הוא לבש חולצה ומכנסיים קצרים רחבים. היום? הוא לובש חולצה מכופתרת ומכנסיים מחויטים.

8. הוא משוויץ

להשוויץ היא הדרך שלו לגרום לך לשים לב אליו ולהוכיח שהוא מועמד ראוי. אז אם מההתחלה הוא מתגאה כל הזמן בהישגיו, תביני שזה כנראה הניסיון שלו להרשים אותך.

9. הוא יוזם

יש גברים שהם נוראים בהתכתבות בהודעות טקסט. אם הוא ממשיך בשיחה על ידי תשובה מהירה ושואל שאלות עלייך, זה כנראה בגלל שהוא מעוניין.

10. הוא נותן לך מחמאות

אנחנו מדברים על כאלה שהן ספציפיות לך. בעוד ש"את יפה" זו מחמאה שיכולה להתאים לכל אחת, "אני אוהב את איך שהחולצה שלך תואמת את העיניים שלך, זו מחמאה בדיוק בשבילך.

11. הוא שואל שאלות אמיתיות

אם הוא שואל שאלות כדי להכיר אותך באמת – לא רק דברים כלליים כמו "את אוהבת כלבים?" – זה יכול להיות סימן שהוא רוצה להכיר אותך לעומק! גם אם זו שיחה באפליקציית היכרויות ולא פנים מול פנים.

12. הוא מציע לעזור

אם הוא מציע להתקין עבורך מדף, או לעזור לך עם הרכב, או כל דבר אחר שיאפשר לו לתת יד לעלמה בשעת צרה, יכול להיות שהוא דואג לך ומעוניין בך.

13. הוא מהנהן בראשו בהסכמה

כאשר אתם משוחחים, אם מהנהן בהסכמה הרבה, זהו רמז עדין שהוא מתעניין בך. הפיכת האינטראקציה לחיובית ככל האפשר משמשת כפיתוי.

14. סריקת גוף ממושכת

מבטים ממושכים בגופו של אחר וסריקה קפדנית הם סימן מובהק לכך שהוא מעוניין בך. נסי להיות סקסית כמה שיותר.

15. תנוחת גוף פתוחה

שיבה ישירה מול האדם השני, רכינה קדימה, עיניים פקוחות לרווחה, זרועות פתוחות (לעומת זרועות שלובות), כל אלה יחד מרמזים על כך שהאדם מרגיש איתך בנוח ומוכן ליצור איתך אינטימיות.

הוא מראה סימנים, מה לעשות עכשיו?

גילית את התשובה ל'האם הוא נמשך אליי?', ואת די בטוחה שבהתבסס על הסימנים האלה, הוא כן. אז מה עכשיו?

חשבי על איך את מרגישה כלפיו. העובדה שאת שואלת את עצמך אם הוא נמשך אלייך בעצם אומרת שיש לך רגשות משלך. אז, הדרך הכי טובה לדעת אם יש לו רגשות אליך היא להיות כנים לגבי הרגשות האלה ולהראות לו שאת מרגישה אותו דבר.

אם תראי לו שאת גם נמשכת אליו, סביר להניח שהוא יציע  לך לצאת. לחלופין, אם את לא בעניין של המתנה ואת רוצה לקחת יוזמה, פשוט גשי אליו ותציעי לו לצאת איתך. בהצלחה!

דילוג לתוכן