איך להיות סקסית ולשדר קלאס

איך לשמור על מראה סקסי אבל לא לשדר כאילו את מנסה יותר מדי. גלי איך לשדר קלאס באפס מאמץ!

כולנו רוצות להיראות מושכות וסקסיות, אבל זה לא משהו שכולן יכולות לממש ולהתפאר בו. יש דרכים לתפוס את העין של כולם כשאת נכנסת לחדר, אפילו בלי לנסות!

יצא לך פעם ללכת ברחוב ולקלוט מישהי כל כך סקסית וזוהרת שזה נראה כאילו הוציאו אותה הרגע מצילומים למגזין? לכולנו קרה. אז מה יש לאנשים מסוימים שגורם להם להיראות כל כך מושכים, גם אם הם לא הכי יפים?

אפשר לומר שלחלק מהאנשים הסקסיות זורמת באופן טבעי, בעוד שלאחרים פשוט לא. אבל זה לא לגמרי נכון. אפשר ללמוד איך להיות סקסית, להרגיש סקסית ולעשות שינוי תוך זמן קצר!

10 טיפים שיעזרו לך להיות יותר סקסית

1. קודם כל - מה את אוהבת בעצמך?

בכל אחת יש לפחות משהו אחד יפה. דברים קטנים משלנו שהופכים אותנו לסקסים ומושכים. אולי למשל משהו שמרבים להחמיא לך לגביו, למשל כמו הצחוק, השיער או החיוך שלך. נסי למצוא את הדבר שלדעתך כדאי לך להתמקד בו. זה הכל עניין של למצוא מה מייחד אותך וללמוד איך להיות סקסית בדרך שלך.

את לא יכולה לנסות להיות סקסית כמו מישהי אחרת כי אתן לא משדרות את אותו הוייב. אם תנסי לחקות מפורסמת שהיא סקסית לדעתך, את עלולה בסופו של דבר לדכא את החלקים היפים שבך שבאמת מפתים.

2. את לא יכולה לרצות את כולם, אז אל תטרחי אפילו לנסות!

שאלה נפוצה היא איך לדעת אם הוא בקטע שלי? כל אחד יכול לתאר אישה סקסית בצורה אחרת, אין קו אחד, או משהו שהוא חד משמעית סקסי או לא סקסי. אנשים מסוימים יכולים לומר שביטחון עצמי הוא סקסי בעוד שאחרים דווקא יחשבו שביישנות היא סקסית יותר. 

אין שני אנשים בעלי אותה דעה בדיוק לגבי מה הופך מישהו לסקסי. הרבה גברים אם טעמים שונים נמצאים באתרי היכרויות.

לכן אין סיכוי לאף אחת לרצות את כולם. למצוא את הדברים הייחודים בך ולגרום להם לבלוט בצורה מפתה זו הדרך לגרום לעצמך להיות סקסית יותר מתמיד.

3. מבנה גוף טוב

כן, זה רדוד ושטחי מצידנו להגיד את זה, אבל גוף אסתטי מושך תשומת לב באופן לא רצוני ומרשים את כולם, עוד לפני שמספיקים לבחון את הפנים שלך! אז תשקיעי בגוף שלך אם את רוצה לקבל את היתרון ה"פיזי".

מבנה גוף טוב לא בהכרח אומר להיות הבחורה החטובה מכולן, אבל הרגשה בריאה ונהדרת מבפנים תגרום לך להרגיש סקסית ותשודר כלפי חוץ. בחרי בגדים שייראו טוב עליך ויבליטו את הצדדים היפים בגוף שלך, ותקבלי דחיפה אדירה בביטחון.

אם את רוצה לדעת איך לגרום לו להיות אובססיבי אליך ולהיראות סקסית, זה אחד מההיבטים שיכולים לשחק תפקיד גדול.

מה שמביא אותנו לטיפ הרביעי:

4. תתלבשי בצורה שתגרום לך להרגיש שווה

רוב הנשים חושבות שהן יודעות להתלבש טוב, אבל האמת היא שלא ממש. האם החברים שלך תמיד מסתכלים עליך בהערצה או מחמיאים לך על הטעם הנהדר שלך בבגדים? אם לא, אז כנראה שאת לא האדם שמתלבש הכי טוב במעגל החברתי שלך. אל תהססי לבקש עזרה. את לא חייבת לרוקן את הכיס בשביל להשיג מראה יוקרתי.

אבל את חייבת להרגיש בנוח בבגדים שלך. אם תרגישי לא את או שהבגדים שבחרו לך לא מחמיאים לך, חוסר הביטחון שלך יוקרן כלפי חוץ וזה יורגש. תמיד תלבשי משהו שגורם לך להרגיש נהדר ונוח, כי כשנוח לך, את בטוחה בעצמך ובדיוק לשם אנחנו שואפים – ביגוד שיגרום לך להרגיש כמו מיליון דולר! לאפשר לביטחון הזה לבוא לידי ביטוי ישרת אותך יותר מאשר שמלה צמודה – אלא אם זה מה שגורם לך להרגיש טוב. את יכולה להתלבש בג'ינס ובגופייה ולהיות סקסית באותה מידה. 

5. אהבה עצמית

חלק יקראו לזה ביטחון עצמי אבל למעשה, מדובר יותר באהבת עצמך למרות הפגמים. כשתצברי ביטחון ותראי את הצדדים המיוחדים שבך את תשדרי את האהבה הזו החוצה ואין דבר יותר סקסי מזה.

לכולנו יש משהו שאנחנו לא אוהבים בעצמנו, זה שאת לא כל כך מרוצה מדברים מסוימים בעצמך זה נורמלי וזה בסדר, ולא חייב להוריד מהסקסיות שלך באופן כללי. אם לא תאמיני שאת סקסית, את תרגישי כמו סתם זיוף, וזה תמיד יגרום לך להיראות כמו מישהי שפשוט מנסה יותר מדי.

6. טיפוח עצמי

אם יש לך גוף סקסי והתחלת להתלבש טוב יותר, את בטח כבר שמה לב לעיניים הרבות שסורקות אותך. אבל השטן נמצא בפרטים הקטנים, אל תעצרי בבגדים ומבנה גוף טוב, זה הכרחי אבל לא מספיק. תספורת מחמיאה למשל, או בושם שמריח טוב תמיד יקפיצו אותך לליגה אחרת.

7. הדגישי את התכונות הטובות ביותר שלך

אם יש לך אוזניים גדולות ואת לא אוהבת אותן, זה בסדר לכסות אותן עם השיער שלך. במקביל, עלייך להדגיש את התכונות הטובות ביותר שלך. אם יש לך עור נהדר או עצמות בריח סקסיות, או שיש לך איברים אחרים בגוף שאת אוהבת, תני להם את הבמה הראויה.

8. תאהבי את החיים שלך

אם את רוצה לדעת איך להיות סקסית אפילו מבלי לנסות, תלמדי לאהוב את עצמך ואת חייך. תהיי שמחה ותהני מהחיים. להיות כיפית וחיובית זה סקסי. יצא לך פעם לראות מישהי פסימית או ממורמרת ולהגיד ״וואו, איזו סקסית היא״? לא. ממש לא.

9. תהיי נאמנה לעצמך

יש יותר מדי אנשים שמנסים להיות סקסיים בדרכים שפשוט לא הם. את כבר סקסית כמו שאת. יש לך את הקטע והגוון שלך וכל ניסיון שלך להיות מישהי אחרת או ללבוש "צבע" אחר ישחק לרעתך ולהיראות כמו אדם מזויף. תני לאור שלך לזרוח.

10. תלמדי לפלרטט

כשאת נראית סקסית את יכולה גם ליצור רושם מפחיד או ולגרום לאנשים להרגיש לחוצים או מתוחים. הכוונה כאן היא לא שאת צריכה לפלרטט בצורה בוטה או לנסות לגרום לאנשים לדעת שאת מעוניינת בהם.

לפעמים, כל מה שתצטרכי זה את האישיות השמחה שלך, את הבעות הפנים הפלרטטניות שלך ואיזון מושלם בין סקסיות וטיזינג. בקיצור, פשוט פלרטטי בדרך שגורמת לך להרגיש הכי סקסית.

באמצעות הטיפים הפשוטים ליישום האלה תוכלי להרגיש סקסית, כל יום יותר ויותר. קחי את הדברים בקצב שלך, אל תאיצי בעצמך, זה תהליך שאמנם מוקרן החוצה אבל מתחיל מבפנים.

דילוג לתוכן