איך לענג גבר – כל מה שאת צריכה לדעת

הנאה מינית היא היבט חשוב בכל מערכת יחסים בריאה. בין אם את מחפשת להעמיק קשר קיים או לפתח קשר חדש, היכולת לענג את הגבר שלך יכולה לחזק את הקשר הרגשי שלכם ולשפר את החוויות המיניות הכוללות של שניכם.

ישנן אינספור טכניקות ואסטרטגיות שיכולות לעזור לכם לקחת את החוויות המיניות שלכם לשלב הבא. לפני שנפרט כאן איך לגרום לגבר לחוות רגע בלתי נשכח, חשוב לפתוח קודם כל בהערת צד: ברגעים אינטימיים, בין אם בסקס, במשחק מקדים או בכל סיטואציה אחרת, תמיד שמרי על עצמך, על נפשך וגופך, ועשי רק מה שעושה לך טוב ונעים.

את הולכת למצוא כאן כמה עקרונות מנחים וטכניקות מומלצות, עברי עליהן ואספי מתוכם את החלקים שמדליקים ומסקרנים אותך, וקחי אותך ואת אותו גבר שעבורו את מקדישה את הזמן לקרוא למסע מרגש, מענג ובלתי נשכח.

עקרונות מנחים וטכניקות מומלצות על מנת לענג כל גבר

התקשורת המינית של גברים ונשים היא שונה

זה צריך להיות הדבר הראשון שאישה צריכה להבין לגבי גברים. כמובן שיש נקודות השקה, אבל יש הרבה דברים שגבר היה מפנטז שיעשו לו, שאישה עלולה לתפוס כפוגעני או לא מכבד.

לכן, כאשר את באה בכוונה לענג את הגבר, נסי, עד כמה שאפשר, לראות את החוויה מתוך העיניים שלו. איך? באמצעות תקשורת פתוחה. אם את נמצאת בקשר קבוע עם גבר, נסו לדבר על זה.

העלו כל מיני סיטואציות מיניות שונות, וסביר להניח שתראי את הפער בין איך שהוא מפרש את הדברים לעומתך. זו אמורה להיות שיחה מהנה ומרתקת עבור שניכם, והזדמנות מצוינת עבורך לגלות וללמוד מה הוא אוהב.

רוב הגברים אוהבים שנשים יוזמות

לא ברור איך נוצר המיתוג השגוי הזה, שליזום סקס או סיטואציות מיניות זה התפקיד של הגבר. גברים מתים על זה שהאישה שלהם יוזמת, אולי יהיו גברים שיעדיפו שהאישה תיזום בצורה כזו ולא אחרת, אבל עצם היוזמה כשלעצמה היא מבורכת.

יש כל מיני דרכים ליזום, או לגרום לגבר להתחיל איתך. יהיו ישר את אלה שיקפצו ויציעו להפתיע ולהיכנס ערומה לחדר, אבל היוזמה לא חייבת להיות כזו אקסטרימית.

אם למשל שניכם יושבים בבית וצופים בסרט, את יכולה להעביר ליטוף רך על הירך או אפילו ישירות על האיבר שלו ואת תראי איך בטבעיות הדברים יזרמו משם.

גברים ונשים תופסים עונג בצורה קצת שונה

נשים לא אוהבות שממהרים לשלוח יד לבין הרגליים שלהן, וגם כשהיד כבר הגיעה לשם, הן רוצות טיזינג. משחק מקדים נוצר עבור נשים, גברים לא זקוקים למשחק מקדים, וכל זמן שאת נוגעת להם בכל מקום אחר בגוף, הם פשוט ימתינו בסבלנות עד שתגיעי לאיזור המיוחל.

מבחינת הרוב המוחלט של הגברים עונג = מגע באיבר שלהם. כמובן שזה נעים ומומלץ לגעת לגבר בכל הגוף, אבל ברמה העקרונית גברים נדלקים מהר יותר מנשים ומעוניינים להגיע ל"עיקר" מהר יותר.

להבדיל מאיבר המין הנשי, האיבר הגברי אינו מורכב לתפעול

ויש שלוש דרכים עיקריות לענג אותו, חדירה, מין אוראלי (מציצה) או במגע אחר (בין עם כף היד, כפות הרגליים, בין השדיים או באמצעות דברים נעימים אחרים).

אם ניסית לצפות בפורנו כדי ללמוד איך לגעת בגבר אז כנראה שהוטעית. יש שם נטייה לתת יותר מידי קרדיט לכיפה, בזמן שהחלק התחתון, מהבסיס (החיבור של האיבר עם הגוף) ועד לקצה הוא החלק היותר משמעותי. 

5 עקרונות מנחים למציצה מושלמת

    • תשוקה – העיקרון הראשון והחשוב ביותר לדעתינו הוא הגישה שצריך לבוא ממנה. גם אם תעשי הכל נכון, אבל תבואי ממקום טכני ויבש, הגבר ירגיש את זה. מציצה טובה היא קודם כל מציצה תשוקתית, כמו הדבר הראשון שמכניסים לפה אחרי יום כיפור. אל תפגיני הסתייגות מהאיבר, אלא תשוקה וחום.
  • בלי שיניים – איבר המין של הגבר הוא האיזור הכי רגיש, לכן לא משנה מה, אל תתני לו להרגיש בשיניים שלך. 
  • לא הרבה ואקום – נכון שקוראים לזה מציצה, אבל לא מצופה שממש תמצצי, כן נחמד להפעיל מעט ואקום לגירוי מוגבר אבל לא מעבר לזה. 
  • תני יחס לאשכים – הם חלק בלתי נפרד מהחבילה. את יכולה להתייחס אליהם דרך נישוקים וליקוקים קלים, ליטופים נעימים, לחפון אותם בעדינות, ואם את לא בטוחה אז תהיי בטוחה שהגבר ישמח להכווין אותך.
  • מותר להיעזר בידיים – אם את לא מסוגלת או לא מרגישה בנוח להכניס את כל האיבר לפה, את יותר ממוזמנת להיעזר בידיים שלך, ולתת לבסיס האיבר את היחס המגיע לו. בנוסף, את יכולה גם להוציא את האיבר מהפה לפעמים ולהעביר שם את הלשון מפעם לפעם.

 

תהיי אקטיבית

יש נטיה לנשים להישכב על הגב ולתת לגבר לעשות הכל, ולפעמים גם לשכב שם בשקט. סקס טוב הוא סקס עם תשוקה הדדית מורגשת.

גם אם אתם בתנוחה מסיונרית ואת שוכבת על הגב, את יכולה ללטף (או לשרוט) לו את הגב, לכרוך את הרגליים סביב האגן שלו, למשוך אותו לתוכך, לתפוס את הכרית, למשוך את הסדינים, להביע את עצמך בקול או דרך הבעות פנים, ולא לפחד להסתכל לו בעיניים מידי פעם.

יש המון אפשרויות להביע תשוקה, לשכב כמו בול עץ על הגב היא לא אחת מהן. אם את מחפשת גבר תוכלי להכיר באחד מאתרי ההיכוריות המומלצים שלנו.

תנוחות שונות

בעוד שלנשים תהיה תנוחה אחת או שתיים מועדפות, אולי שלוש… הרבה מאוד גברים אוהבים לגוון בתנוחות שונות. חלק יאהבו לשכב על הגב ויהנו לתת לך לעשות את העבודה, בעוד שאחרים יהנו יותר מלהרגיש שליטה ודומינטטיות.

הדרך הכי מהירה וקלה לגלות מה הגבר שלך אוהב היא פשוט לשאול אותו "יש תנוחה שאתה אוהב ובא לך?" נסי, אולי תאהבי, מקסימום תמיד אפשר לחזור לתנוחה המוכרת והאהובה.

לכל מקום יש את האנרגיה שלו

מציצה במקלחת לא מרגישה כמו מציצה על חוף הים. וכמובן שזה תופס גם על סקס או לעשות לו ביד. במיוחד אם את מגלה שאת לא כל כך נהנית מלגוון בתנוחות, נסי לגוון במקומות.

בים, בחוף, בחיק הטבע, באוטו, במקומות ציבוריים, במקומות נסתרים, במרפסת, בסלון, בחצר. לכל מקום יש את האלמנט המרגש שלו, וכמעט כל מקום יכול להיות מקום פונטציאלי לעינוג מרגש.

תורת הפירנאום

לא כל גבר ולא כל אישה מרגישים עם זה בנוח, אבל זה מוכר, מוכח וידוע שיש אזור קסום מלא עונג בנקודה שבין הביצים לפי הטבעת, שמגע נכון שם יכול להביא את הגבר לאורגזמה כפולה בעוצמה שלה.

אם זה לא מרתיע אותך, וכמובן חשוב לוודא שאותו גבר מרגיש בנוח ומעוניין, זה נושא ששווה בדיקה.

אנרגיה וכימיה

סיטואציה אינטימית ומענגת חייבת להיות באנרגיה טובה, מכבדת, מלאת תשוקה, נכונה, אמיתית, אותנטית וטהורה. אם שני הצדדים יבואו מהמקום הזה, ובסיוע של מעט ניסיון והרבה מאוד תקשורת פתוחה, השמיים הם הגבול.

דילוג לתוכן