23 נושאי שיחה עמוקים לחיזוק הקשר בדייט

היכולת לנהל שיחה טובה עם הדייט שלכם או עם בן או בת הזוג שלכם היא בסיס חשוב מאוד לניהול מערכת יחסים בריאה, טובה וארוכת טווח.

יש אנשים שמיומנים בלנהל שיחות, וזה מרגיש כאילו לא משנה כמה זמן אנחנו נבלה איתם תמיד יהיה לנו על מה לדבר איתם, ויש אנשים שמתקשים להעלות נושאי שיחה וליזום תקשורת.

כדי להימנע משתיקות מביכות, וגם כדי ליצור חיבור טוב יותר עם השותף או השותפה שלכם, הבאנו לכם כאן רשימה של מגוון שאלות ונושאי שיחה עמוקים, מנושאים רציניים ועד דברים מצחיקים, כך שתוכלו להיות בטוחים שלא משנה כמה אתם מכירים אחד את השני, או כמה זמן צפוי להיערך המפגש הקרוב ביניכם, אתם מצויידים בלפחות כמה שאלות מעולות שיאפשרו לכם לשבת בנחת מול הדייט שלכם, כאשר אתם יודעים בביטחון שאתם מוכנים וערוכים לקראת הדייט.

זה נפוץ שנשים נוהגות לשאול בדייטים ראשונים שאלות עמוקות מתוך ניסיון להבין את רמת הבגרות, האינטלקטואליות והאינטליגנציה הרגשית של מישהו.

נושאי השיחה שתבחרו לפתח בדייטים שלכם ישתנו בהתאם לכמה דייטים כבר יצאתם, באיזה שלב אתם במערכת היחסים שלכם, ברמת הנוחות והפתיחות שלכם ועד כמה אתם מעוניינים בצד השני.

נושאים עמוקים ושאלות לשאול את הדייט שלכם

1. מה הדבר שאת/ה הכי אוהב/ת בעצמך?

אם תגלו מה הדייט שלכם מחשיב בתור הדבר או התכונה הטובה ביותר שלו, זה יאפשר לכם לתת להם מחמאות ממוקדות כשהם לא מרגישים בשיא שלהם.

2. איך היית מבלה את יומך האחרון על כדור הארץ?

אנחנו לא באמת יכולים לדמיין שאנחנו הולכים למות מחר. אבל אם הייתם חיים כאילו היום זהו היום האחרון שלנו על פני כדור הארץ, מה הייתם עושים אחרת? מבלים עם האנשים היקרים לכם? טסים ליעד החלומות שלכם? אילו דברים מטורפים הייתם עושים אם לא היו לכך השלכות?

3. מה הדבר הכי חשוב שלמדת מההורים שלך?

אנשים מגיעים מרקע וחינוך שונה. ההורים שלכם כנראה לימדו אתכם הרבה על העולם. שאלו את הדייט שלכם מה היה השיעור הכי חשוב שהם קיבלו מההורים כשגדלו.

4. איזה אדם מפורסם את/ה מעריץ/ה ולמה?

יכול להיות שהם מעריצים דמות היסטורית כמו אלברט איינשטיין או גיבורה מודרנית כמו ביונסה. מיהו האדם הזה עבורם ולמה?

5. מהי החולשה הגדולה ביותר שלך?

התשובות של אנשים לשאלה מהסוג הזה בדרך כלל מרתקות ומסייעות לכם ללמוד הרבה על בן אדם.

6. מה למדת מהאהבה הראשונה שלך?

אנשים רבים אומרים שיש משהו מיוחד באהבה הראשונה. יש הרבה עובדות על אהבה וכולנו לומדים הרבה מהקשר הזה בתיכון או באוניברסיטה. עם אילו תובנות הם יצאו מהקשר?

7. איפה בעולם היית רוצה לבקר?

לכולנו יש יעד מסוים שהיינו רוצים לבקר בו. תמיד חלמתם להגיע לספארי בקניה או לשוט ברחובות ונציה? זו שאלה מעולה לפיתוח שיחות מעניינות.

8. מה הפחד הכי גדול שלך?

אתם מפחדים מהמוות? חוששים לנאום בפני קהל? יש הרבה דברים לפחד בעולם. גלו ממה הדייט שלכם מפחד/ת.

9. מה את/ה מעריכ/ה בחברות? מה זו חברות אמת בשבילך?

חברים הופכים את חיינו למאושרים ובריאים יותר. אבל, איך הם מחשיבים חבר טוב? מה זה אומר בשבילם חברות אמת?

10. לאיזה זמן בהיסטוריה היית רוצה לחזור?

מפנטזים על חיים בתקופת יוון העתיקה? אולי דווקא שנות ה-60? זו שאלה מצוינת ללמוד על הנוסטלגיה והסקרנות של הדייט שלכם.

11. מה היית עושה אם היית זוכה בלוטו?

מי לא היה רוצה להיות מיליונר? אנשים רבים אומרים שהם היו מטיילים בעולם או קונים בית ענק. יהיה מעניין לשמוע מה הדייט שלכם יחליט לעשות.

12. איזו עצה היית נותנ/ת לגרסה הצעירה יותר שלך?

כולנו עשינו טעויות כשהיינו צעירים יותר. אם הייתם יכולים לחזור בזמן ולפגוש את האני הצעיר שלכם, אילו טיפים או דברי חוכמה הייתם חולקים איתו/ה?

13. מה המתנה הכי טובה שנתת למישהו?

שאלה זו יכולה לתת לכם מושג לגבי הנדיבות, וצורת החשיבה של הדייט שלכם. ישנם אנשים שמשקיעים במתנות יקרות, בעוד שאחרים הולכים דווקא על מתנה בעבודת יד או אישית יותר מהלב. תוכלו ללמוד הרבה על הדייט שלכם על פי אופי המתנה שבחרו לשתף עליה.

14. מה היית רוצה שאנשים יפסיקו לשאול אותך?

השאלה הפשוטה הזו יכולה לחשוף בפניכם מגוון של נושאים רגישים כמו טריגרים, אירועים טראומטיים, קושי בדימוי עצמי, ומערכות היחסים בחייהם. גלו והביעו רגישות לגבי מה שמתסכל ומעצבן את האדם שאתם מעוניינים לצאת איתו.

15. מה הדבר הראשון שהיית עושה אם היית יכול/ה להעביר יום שלם בתור המין השני?

התשובה לשאלה זו תמיד משעשעת ותעזור לשבור את הקרח אם אתם עדיין מתרגשים אחד ליד השני. כך תוכלו גם לקבל הצצה לנקודת המבט של הדייט שלכם ולקבל טעימה מהחוויה שלו/ה.

16. איפה את/ה רוצה להיות בעוד 5 שנים מהיום?

בית בחו״ל? עסק משגשג? ילדים? שיחה על היעדים לעתיד תסייע לכם להכיר טוב יותר את הדייט שלכם ולהבין האם עתיד משותף יכול להיות אפשרות טובה לשניכם.

17. אם אנשים יכלו לתאר אותך במילה אחת, מה היא הייתה?

תשובה לשאלה הזו תעזור לכם ללמוד כיצד אנשים אחרים רואים את הדייט שלכם, כמו גם כיצד הם רואים את עצמם.

18. אם שינה לא הייתה הכרחית, מה היית עושה עם כל הזמן הנוסף הזה?

האם אתם יכולים לדמיין שמונה שעות נוספות ביום כדי לעשות דברים? גלו איך הדייט שלכם היה מבלה את הזמן הזה. נסו לחשוב על כמה דברים שתוכלו לעשות יחד אם היה לכם יותר זמן פנוי.

19. אם היית יכול/ה לגלות דבר אחד על העתיד שלך, מה היית רוצה לדעת?

האם הם ישאלו משהו ספציפי? באיזה תחום? בדרך כלל התשובה לשאלה הזו תציג בפניכם מה חשוב או מטריד את הדייט שלכם כרגע.

20. איך נראה הסופ״ש המושלם בעיניך?

גלו מה הם אוהבים לעשות או איך הם אוהבים להירגע בסופ״ש. תוכלו לנצל זאת להמשך הקשר כאשר תרצו ליצור סופ״ש חלומי לשניכם.

21. האם את/ה אוהב/ת לנסות דברים חדשים? ניסית משהו חדש לאחרונה?

עד כמה הדייט שלכם הרפתקנ/ית? בדקו עד כמה רמת הספונטניות שלהם תואמת לשלכם! אתם יכולים אפילו להציע להם לנסות משהו חדש ביחד כל חודש וליצור חוויות בלתי נשכחות.

22. מהו דבר אחד שלא היית יכול/ה לחיות בלעדיו?

גלו מהו הדבר שחשוב לדייט שלכם מכל, והבינו האם אתם חולקים ערכים משותפים. האם זה המשפחה שלהם? הכלב? אולי העסק שלהם? כך תוכלו להבין כיצד הדבר הזה משתלב בתוך החיים של הדייט שלכם ולבחון איך הוא ישתלב בחייכם המשותפים בעתיד.

23. למה את/ה הכי נמשך/ת בבחור/ה?

אילו תכונות (בין אם תכונות אופי או תכונות פיזיות) מושכות את הדייט שלכם? מה עושה להם את זה? מה הדבר הראשון שהם מסתכלים עליו כאשר הבחור/ה נכנס/ת לחדר? 

אם אתם עדין בחיפוש אחרי זוגיות ומציאת בן זוג נמליץ לכם לבדור את הרשימה שלנו של אתרי היכרויות מומלצים לשנת 2023. אין צורך להסס האהבה מעבר לפינה. בנוסף יצרנו עבורכם רשימה כללית של נושאי שיחה עם בנים ונושאי שיחה עם בנות שעשויים לשמש אתכם בכל עת גם בסתם שיחת חולין.

דילוג לתוכן