11 דרכים לעזור לך לשפר את חיי הסקס שלך

התמורות הפיזיות שהגוף שלך עובר עם הגיל משפיעות גם הן על המיניות שלך. ירידה ברמות ההורמונים ושינויים בתפקוד הנוירולוגי ובמחזור הדם עלולים להוביל לבעיות מיניות כגון הפרעות זיקפה או כאבים בנרתיק.

שינויים גופניים כאלה גורמים לרוב לכך שעוצמת המין הצעיר עשויה לפנות מקום לתגובות מאופקות יותר במהלך אמצע החיים ובהמשך החיים. אבל תוצרי הלוואי הרגשיים של בגרות – ביטחון מוגבר, כישורי תקשורת טובים יותר והפחתת עכבות – יכולים לעזור ליצור חוויה מינית עשירה יותר, בעלת ניואנסים יותר ובסופו של דבר מספקת. עם זאת, אנשים רבים לא מצליחים לממש את מלוא הפוטנציאל של מין בשלב מאוחר יותר. על ידי הבנת האלמנטים הפיזיים והרגשיים החיוניים העומדים בבסיס סקס מספק, אתה יכול לנווט טוב יותר בבעיות אם הן מתעוררות.

הטיפול בבעיות מיניות קל יותר כעת מאי פעם. תרופות ומטפלים מיניים מקצועיים נמצאים שם אם אתה צריך אותם. אבל אולי תוכל לפתור בעיות מיניות קלות על ידי ביצוע כמה התאמות בסגנון ההתעלסות שלך. הנה כמה דברים שתוכלו לנסות בבית.

1. לחנך את עצמך. שפע של חומרי עזרה עצמית טובים זמינים עבור כל סוג של נושא מיני. חפש באינטרנט או בחנות הספרים המקומית שלך, בחר כמה משאבים הרלוונטיים לך והשתמש בהם כדי לעזור לך ולשותף שלך לקבל מידע טוב יותר לגבי הבעיה. אם דיבור ישיר קשה מדי, אתה ובן זוגך יכולים להדגיש קטעים שאתה אוהב במיוחד ולהראות אותם זה לזה.
2. תן לעצמך זמן. ככל שאתה מתבגר, התגובות המיניות שלך מואטות. אתה והשותף שלך יכולים לשפר את סיכויי ההצלחה שלך על ידי מציאת סביבה שקטה, נוחה וללא הפרעות למין. כמו כן, הבינו שהשינויים הפיזיים בגופכם גורמים לכך שתזדקקו ליותר זמן כדי להתגרות ולהגיע לאורגזמה. כשחושבים על זה, לבלות יותר זמן בקיום יחסי מין זה לא דבר רע; שילוב הצרכים הפיזיים האלה בשגרת ההתעלסות שלך יכול לפתוח דלתות לסוג חדש של חוויה מינית. כמו באתרי היכרויות סקס.
3. השתמש בשימון. לעתים קרובות, את היובש הנרתיק שמתחיל בגיל המעבר ניתן לתקן בקלות בעזרת נוזלי סיכה וג'לים. השתמשו בהם בחופשיות כדי להימנע ממין כואב – בעיה שעלולה להוביל לירידה בחשק המיני ולמתחים גוברים במערכות יחסים. כאשר חומרי הסיכה אינם פועלים עוד, שוחח על אפשרויות אחרות עם הרופא שלך.
4. לשמור על חיבה פיזית. גם אם אתם עייפים, מתוחים או מוטרדים מהבעיה, עיסוק בנשיקות ובחיבוק חיוני לשמירה על קשר רגשי ופיזי.
5 .תרגל נגיעה. טכניקות המיקוד הסנסטיביות שבהן משתמשים מטפלים מיניים יכולות לעזור לך לבסס מחדש אינטימיות פיזית מבלי להרגיש לחץ. ספרי עזרה עצמית וסרטונים חינוכיים רבים מציעים וריאציות על תרגילים אלה. ייתכן שתרצה גם לבקש מבן הזוג שלך לגעת בך באופן שהוא או היא היו רוצים שייגעו בו. זה ייתן לך תחושה טובה יותר של כמה לחץ, מעדין ליציב, אתה צריך להשתמש.
6. נסה עמדות שונות. פיתוח רפרטואר של עמדות מיניות שונות לא רק מוסיף עניין להתעלסות אלא יכול גם לעזור להתגבר על בעיות. לדוגמה, הגירוי המוגבר לנקודת ה-G המתרחש כאשר גבר נכנס לבן זוגו מאחור יכול לעזור לאישה להגיע לאורגזמה.
7. רשום את הפנטזיות שלך. תרגיל זה יכול לעזור לך לחקור פעילויות אפשריות שלדעתך עשויות להוות התחלה עבורך או עבור השותף שלך. נסה לחשוב על חוויה או סרט שעורר אותך ואז שתף את הזיכרון שלך עם בן הזוג. זה מועיל במיוחד לאנשים עם חשק נמוך.
8. תעשה תרגילי קיגל. גברים ונשים כאחד יכולים לשפר את הכושר המיני שלהם על ידי הפעלת שרירי רצפת האגן. כדי לבצע את התרגילים האלה, הדקו את השריר שבו הייתם משתמשים אם הייתם מנסים לעצור שתן באמצע הזרם. החזק את ההתכווצות למשך שתיים או שלוש שניות, ואז שחרר. חזור 10 פעמים. נסו לעשות חמישה סטים ביום. ניתן לעשות את התרגילים האלה בכל מקום – בזמן נהיגה, ישיבה ליד השולחן או עמידה בתור לקופה. בבית, נשים עשויות להשתמש במשקולת נרתיקית כדי להוסיף התנגדות לשרירים. שוחח עם הרופא שלך או עם מטפל מיני לגבי היכן ניתן להשיג אותם וכיצד להשתמש בהם.
9. נסה להרגע. עשו משהו מרגיע ביחד לפני קיום יחסי מין, כמו לשחק משחק או לצאת לארוחת ערב נחמדה. או נסה טכניקות הרפיה כגון תרגילי נשימה עמוקה או יוגה.
10. השתמש בוויברטור. מכשיר זה יכול לעזור לאישה ללמוד על התגובה המינית שלה ולאפשר לה להראות לבן זוגה מה היא אוהבת.
11.אל תוותר. אם נראה שאף אחד מהמאמצים שלך לא עובד, אל תוותרי על התקווה. הרופא שלך יכול לעתים קרובות לקבוע את הגורם לבעיה המינית שלך ואולי יוכל לזהות טיפולים יעילים. הוא או היא עשויים להציע לך לשקול מטפל מיני שיוכל לעזור לך לחקור נושאים שעשויים לעמוד בדרכם של חיי מין מספקים.

דילוג לתוכן