בריכה פרטית

רעיונות לחופשה בבתי מלון לזוגות

חופשות מציעות הפסקה נחוצה מההמולה של חיי היומיום, ועבור זוגות רבים, המפלט האידיאלי כולל סביבה רומנטית, נוף יפהפה ויוקרה של נוחות ופרטיות. הנה כמה רעיונות לחופשה בבתי מלון שמבטיחים לספק בדיוק את זה ועוד, ומבטיחים שכל רגע מבלים יהיה ספוג רומנטיקה ורגיעה.

Banyan Tree Mayakoba, Playa del Carmen, מקסיקו

 עבור אבני הדרך המיוחדות האלה – בין אם זה יום נישואין, ירח דבש או חופשה רומנטית נחוצה – Banyan Tree Mayakoba הוא יעד חלומי. עם וילות הכוללות בריכות אינסוף פרטיות, מובטחת לכם אינטימיות ונוחות.

דמיינו עולם שבו הבקרים שלכם מתחילים עם נוף של האופק האינסופי מהבריכה והלילות שלכם מסתיימים בטבילה שקטה מתחת לכוכבים. הוסיפו לרומנטיקה את ביתני החוף, המושלמות ליום של מנוחה על שפת הים. תענוגות קולינריים מחכים בשש המסעדות שלהם, כולל זעפרן עטור הפרסים. יתרה מכך, הספא שלהם באתר הוא התגלמות השלווה, המציע מגוון טיפולים בסביבה שלווה.

מרקיז לוס קאבוס הכל כלול, באחה קליפורניה, מקסיקו

 שוכן על החוף שטוף השמש של באחה קליפורניה, מרקיז לוס קאבוס פונה לזוגות שמעריכים את הדברים הטובים יותר בחיים. כל סוויטה מציעה נוף עוצר נשימה לים – מהסוג שהיית רוצה להתעורר אליו כל יום. תוכלו להתחמם ביופייה של הבריכה החיצונית המרכזית של אתר הנופש או למצוא שלווה באחת מבריכות האינסוף.

להרפיה האולטימטיבית, הספא רחב הידיים מציע טיפולים מפנקים המבטיחים להרגיע את הגוף והנפש כאחד. באשר לחיך, חמש מסעדות באתר מגישות מגוון מנות מפנקות, כאשר קנטו דל מאר בולטת בחוויית האוכל המשובחת שלה. עם תעריפי חדרים שמתחילים ב-358$, זו יוקרה שיודעת לפנק.

Sandals Montego Bay הכל כלול, ג'מייקה

 כיף, השתוללות ורומנטיקה הם שמגדירים את המפלט בסנדלס מונטגו ביי. אתר נופש זה הוא גן עדן לזוגות צעירים יותר, עם לילות המוטיב התוססים שלו והרוחות המובחרות בחדר. כמעט מזכיר את המלונות בדובאי.

בריכה פרטית

בין אם אתם מטילים כוסית לאהבתכם בפאב בריטי או מרחפים בברי הבריכה, כל רגע הוא חגיגה כאן. מחפשים מקום שקט להירגע בו? הספא Red Lane הוא נווה המדבר שלך. וכשזה מגיע לסעודה, אתם מפונקים בבחירה עם 12 מסעדות באתר, ואפילו יותר באתרי הנופש הסנדלים הסמוכים.

The Meritage Resort and Spa

 נאפה היא שם נרדף ליין מעולה, ו-The Meritage Resort and Spa לוקח את החוויה לרמה חדשה לגמרי. כאן, זוגות יכולים להתענג על הרומנטיקה של סביבה של כרם, עם התענוגות הנוספים של חדרי טעימות יין, שיעורי בישול וחווית אוכל איטלקית כפרית בסיינה. מדיניות אתר הנופש למבוגרים בלבד מבטיחה שקט ופרטיות, עם תעריפים שמתחילים ב-$180.

הסודות פוארטו לוס קאבוס הכל כלול

אתר נופש זה משקיף על ים קורטז ומהווה גן עדן לזוגות שנהנים מאורח חיים פעיל. גולף, בריכות ואפילו טעימות יין וטקילה – אין כאן רגע משעמם. המסיבה נמשכת אל תוך הלילה עם אירועים בנושא, ועם תעריפי חדרים החל מ-364 דולר, זוהי חגיגה ללא הפסקה של אהבה.

Vineyard Hacienda

קרוב לסן דייגו, אתר נופש זה מציע אווירה ייחודית ואינטימית. זהו מקום מפלט למבוגרים בלבד בכרם משנות ה-30 שבו הרומנטיקה מהדהדת דרך בריכת הקוי, המרפסת והטבע העוטף אותה. החדרים מתחילים ב-$147 צנוע, מה שהופך אותו לפרוסה נגישה של גן עדן.

כל אחד מהיעדים הללו מציע משהו ייחודי, ומבטיח חופשה רומנטית יוצאת דופן כמו סיפור האהבה שלך. אז, בחרו והתכוננו לחופשה מלאה באהבה, צחוק וזיכרונות בלתי נשכחים.

דילוג לתוכן