שליש גן עדן – סקירה מלאה

שליש גן עדן

קהל יעד: אתר היכרויות המיועד לדתיים, חרדים, ושומרי מסורת המחפשים זוגיות רצינית וחתונה

אומרים שמי שהצליח לשדך בין שניים שהתחתנו זכאי לקבל שליש גן עדן. אם כך אז הנפשות הפועלות מאחורי האתר זכאים לכרטיס כניסה VIP אל שערי גן עדן. אתר ההיכרויות שליש גן עדן מיועד עבור הקהל הדתי מכל הזרמים – חרדים, שומרי מסורת ואפילו לדתל"שים שמחפשים זיווג רציני מתוך כוונה ושאיפה אמיתית להקים משפחה ולהתחתן.

 

ביקורת אתר היכרויות שליש גן עדן - יתרונות מול חסרונות, פיצ'רים מיוחדים ועוד

פרופילים אישיים

כל חבר באתר יוצר לעצמו פרופיל אישי שבו הוא משתף על עצמו. באתר שליש גן עדן כל משתמש יתבקש לשתף פרטים בתחומים שונים כגון סוג הקשר שהוא מחפש, לכתוב על בן הזוג האידיאלי עבורו, אזור מגורים שלכם, מראה החיצוני, השקפה דתית, שירות צבאי / לאומי, מצב כלכלי וכו'. בנוסף יש אפשרות לשתף גם על פרטים אישיים יותר כמו תדירות תפילה, מאיזה רקע של בית הגעתם, מה המזל שלכם ואף לספר על עצמכם במילים שלכם.

אנו ממליצים בחום למלא כמה שיותר פרטים על עצמיכם, ולשתף בפומבי כל פרט שנוח לכם לשתף ובמיוחד מה אתם מחפשים ומשהו מיוחד על עצמכם. ניתן להעלות עד 5 תמונות שלכם, אנחנו ממליצים להעלות 5 תמונות מזוויות שונות או מימים שונים, שיאפשרו להתרשם מכם עד כמה שניתן.

פיצ׳רים מיוחדים:

יתרונות מול חסרונות

יתרונות

חסרונות

העקרונות המובילים של שליש גן עדן

אופן החיפוש באתר שליש גן עדן

באתר שליש גן עדן יש שני מגנוני חיפוש: חיפוש רגיל וחיפוש מתקדם, בהם ניתן לסנן את התוצאות לפי הגיל, אזור מגורים והשקפה דתית. תחת השקפה דתית קיימות אפשרויות סינון רבות המכילות מסורתיים, חרדים, ברסלבים, חוזרים בתשובה, דתל"שים, חב"דניקים ועוד. האפשרויות הרבות יאפשרו לכם גם להציג את עצמכם בצורה מדויקת יותר, וגם למצוא בקלות יותר את מי שמתאים לכם.

ככל שהפרופילים פעילים יותר, כך הם יופיעו קודם בתוצאות החיפוש. לכן אנו ממליצים לכם להיכנס לאתר כל יום לפחות פעם אחת, ובכך תוודאו שתוצגו בראש תוצאות החיפוש.

אפשרות 'יש מצב לדייט' באתר שליש גן עדן

ישנן מספר דרכים ליצור קשר עם חברי האתר השונים, ניתן לשלוח להם הודעה, להתחיל שיחה בצ'ט, להוסיף אותם למועדפים, לשלוח 'השתדלות' – שמשמעות הדבר היא לשלוח הודעה מבין מגוון ההודעות המוכנות שיש באתר, או לסמן 'יש מצב לדייט'. לחיצה על יש מצב לדייט זו דרך קלילה להביע עניין בחברי האתר, בתקווה שאלו שאתם מעוניינים בהם יסמנו לכם 'יש מצב לדייט' חזרה. תוכלו לראות מי שסימן לכם חזרה 'יש מצב לדייט' דרך הלשונית הקרויה כך בתפריט.

רכישת מנוי:

אתר ההיכרויות שליש גן עדן מציע מנוי VIP המאפשר לכם לקרוא הודעות מכל חברי האתר ולפתוח הודעות רטרואקטיבית בזמן תקופת המנוי. הוא מגיע ב-3 מסלולי רכישה:

129₪ לחודש יחיד 

69₪ לחודש – בהתחייבות ל-5 חודשים 

39₪ לחודש – בהתחייבות ל-10 חודשים

 

דילוג לתוכן