שניים שהם אחד – סקירה מלאה

שניים שהם אחד

קהל יעד: אתר הכרויות ליהודים דתיים, מסורתיים וחרדים המחפשים זוגיות רצינית

אי אפשר להתעלם מהצורך של דתיים למצוא זוגיות שלא דרך שדכנים. זה לא קל למצוא בן/ת זוג פוטנציאלים שחולקים את אותה אמונה וערכים כמוכם. בזכות האינטרנט העולם הפך לפשוט יותר ומהיר יותר ואתר ההיכרויות שניים שהם אחד נותן מענה מצויין למציאת החצי השני שלכם למטרת נישואים. שניים שהם אחד הוא אחד מאתרי ההיכרויות לדתיים הוותיקים והמובילים בישראל. הוא נחשב לאמין מאוד ומציע מבחר עצום של קהל משתמשים המתמקד בהכרויות בתוך המגזר הדתי.

ניתן להירשם לשניים שהם אחד בצורה דיסקרטית, כך שגם אם קיים בכם החשש מה יחשבו ומה יגידו, יש לכם שליטה מלאה על מי יראה שיש לכם חשבון באתר ומי לא.

ביקורת אתר היכרויות שניים שהם אחד - יתרונות מול חסרונות, פיצ'רים מיוחדים ועוד

כבר בתהליך ההרשמה יהיה עליכם לבחור את הזרם הדתי שאתם משתייכים אליו (חוזר בתשובה, מסורתי, דתי, חרדי, חפיפניק, אחר). בכך האתר מבהיר לאיזה קהל משתמשים הוא מיועד, ודואג להתאים את עצמו גם בדרכים נוספות לקהל הדתי. למשל, האתר שומר על הצניעות והדיסקרטיות של המשתמשים ומאפשר לכם לבחור מי רשאי יהיה לראות את התמונה שלכם: האם תרצו שהתמונה שלכם תהיה גלויה לעיני כולם, או חשופה רק למי שתבחרו לאפשר להם גישה.

פרטים נוספים שניתן למלא בפרופיל יהיו מידע על בן הזוג המבוקש – ניתן לציין מה בדיוק אתם מחפשים, אילו תכונות חשובות לכם בבן הזוג איתו אתם חולמים להקים בית בישראל, איזה סוג של חיבור אתם מעוניינים ליצור, מידע בסיסי עליכם כמו כיסוי ראש ועיסוק וגם כמה שאלות כלליות עליכם שיאפשרו למשתמשים להכיר אתכם מעט יותר כמו ספר/סרט אהוב, שיר אהוב והמתנה שהכי הייתם רוצים לקבל.

פיצ׳רים מיוחדים:

יתרונות מול חסרונות

יתרונות

חסרונות

העקרונות המובילים של שניים שהם אחד:

השימוש באתר מאפשר לכם למצוא התאמה איכותית יותר על פי מנגנון חכם שמשתמש במידע שהזנתם בפרופיל על מנת למצוא את המשתמשים המתאימים ביותר עבורכם אשר יוצגו תחת ״ההתאמות שלך״ בדף הבית. 

קיים מנגנון חיפוש באתר המסייע למצוא פרופילים רלוונטים על פי ההעדפות שלכם. לחיצה על לשונית החיפוש המתקדם תפתח לכם אפשרויות בחירה מובנות אם כי לטעמנו אלו מסננים בסיסים וכלליים למדי. מה שכן אהבנו זה את לשונית הטקסט החופשי המאפשרת לכם להכניס מילות מפתח ספציפיות שעשויות לעזור לכם למצוא פרופילים עם תחומי עניין משותפים כמו: קבלה, חב״ד, כהן, ספורט, אומנות, וכו׳.

שימו לב כי בפרופיל המשתמשים לא מוצג תאריך אחרון לכניסה לאתר, כך שאם אתם מבצעים חיפוש על פי מסננים, יש סיכוי שתתקלו בפרופילים שהם לא ממש פעילים. לשם כך קיימת הלשונית ״חיפוש אונליין״ אשר מאפשרת לכם לראות אילו משתמשים מחוברים ברגע זה לאתר. אנו ממליצים להתחבר לאתר בשעות שונות במהלך היום על מנת להיחשף לכמה שיותר פרופילים פוטנציאלים. 

אופן התקשורת עם משתמשים

תצוגת הפרופיל ידידותית מאוד. למעשה בחלונית אחת תוכלו למצוא את תוכן הפרופיל לצד צ׳אט המאפשר לכם לשלוח הודעה מיידית. שימו לב כי באמצעות מנוי חינמי תוכלו לשלוח הודעות רק למנויים חינמיים אחרים. עבור אלו המתקשים במה לכתוב בפנייה ראשונית לבן אדם, קיימת אפשרות לשלוח הודעות מוכנות מראש ממאגר של האתר. בנוסף, ישנה אפשרות לשלוח גיפים משעשעים (אשר נקראים ״איגרת״) שנוצרו במיוחד לקהל המשתמשים באתר אך לדעתנו הם מעט מיושנים מדי ולא יתאימו לקהל הצעיר.

כאשר מתקבלת הודעה ממשתמש, תוכלו לראות בתחתית העמוד חלונית מהבהבת באדום-שחור אשר באפשרותכם לפתוח ולהגיב תוך כדי שאתם ממשיכים לשוטט באתר ולגלול בפרופילים.

תחת לשונית אנשי הקשר באתר, תוכלו לראות מי צפה בפרופיל שלכם ומי הוסיף אתכם לרשימת המועדפים שלו. תכונה זו מאפשרת לכם בקלות ליצור התאמה עם אנשים שאתם יודעים שהעניינו בכם.

רכישת מנוי:

באפשרותכם להשתמש באתר ההיכרויות שניים שהם אחד לגמרי בחינם, אם כי האפשרויות שלכם יהיו מעט מוגבלות. מנוי באתר יפתח לכם תכונות מתקדמות יותר כמו: קריאה ושליחת הודעות לכל חברי האתר (אם המנוי שלכם חינמי, לא תוכלו לתקשר עם משתמשים מנויים בתשלום), חשיפה גדולה יותר בתוצאות החיפוש ועוד.

אפשרות סינון הפניות ממשתמשים שאינם מנויים בתשלום תעזור לכם לחסום משתמשים מזוייפים והונאות ולחסוך זמן על פניות לא רלוונטיות.

קיימים 3 מסלולים לרכישת מנוי:

149₪ לחודש יחיד (המנוי מתחדש בתום התקופה ב-139₪ לחודש)

109₪ לחודש – בהתחייבות ל-3 חודשים  (המנוי מתחדש בתום התקופה ב-139₪ לחודש)

49₪ לחודש – בהתחייבות ל-10 חודשים (עם אפשרות להקפאת תקופת המנוי)

דילוג לתוכן